  • 1. Data: 2010-09-29 09:58:00
    Temat: duże pająki w nowym domu
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Może coś pomożecie bo coś dziwnego mnie dopadło.
    W każdym domu w piwnicy musza być pająki, nie ma siły. I nie czepiam sie
    małych , cieniutkich pajęczyn itd.
    Ale na parterze w ostatnim tygodniu zabiłem juz 5 sztuk takich wypasionych
    ( pierwsze widze) 6-8cm z korpusem ponad 1cm.
    Nie wiem czy sie gdzies zalęgły czy przez drzwi włażą ale dziwne że same
    wielkie takie i najczęsciej w pomieszczeniu gdzie są drzwi.
    Są jakies preparaty czy coś?

  • 2. Data: 2010-09-29 10:09:38
    Temat: Re: duże pająki w nowym domu
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Hoduj tarantule, to pozjadają te pająki

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2010-09-29 10:11:28
    Od: "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Nie wiem czy sie gdzies zalęgły czy przez drzwi włażą ale dziwne że same
    > wielkie takie i najczęsciej w pomieszczeniu gdzie są drzwi.

    Bardzo polecam spray: http://e-hortico.pl/707-spray-ant-roach.html
    (niekoniecznie w tym sklepie ale ciezko gdzie indziej dostac - bywa na
    allegro).
    Skutecznie dziala nawet na zewnatrz przez 2-3 tygodnie od spryskania -
    zabija i odstrasza. Stosuje dookola wszystkich drzwi, okien, kratek
    wentylacyjnych itp.
    Ma niezbyt przyjemny zapach wiec uzywam przed wyjsciem z domu.

  • 4. Data: 2010-09-29 11:11:35
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Nie wiem czy sie gdzies zalęgły czy przez drzwi włażą ale dziwne że same
    > wielkie takie i najczęsciej w pomieszczeniu gdzie są drzwi.

    Też to zauważyłem. W
    Praktycznie w każym nowowwybudowanym domu pojawiaja się pająki
    Nie wiem co je przyciąga.
    Malowałem kilka tygodni temu elewacje na budynku. W ciągu kilku dni na
    elewacji pojawiły sie pająki.
    Pajeczyn nie robia ale siedza lub łaża takie duze.

    Krzysiek

  • 5. Data: 2010-09-29 11:20:52
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 29 Wrz, 11:58, "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote:
> [...]
    > Nie wiem czy sie gdzies zalęgły czy przez drzwi włażą ale dziwne że same
    > wielkie takie i najczęsciej w pomieszczeniu gdzie są drzwi.

    Zostaw - nie bedziesz mial much i komarow :-) Pajaki sa pozyteczne :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2010-09-29 11:24:32
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 29 Wrz, 11:58, "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote:

    > Są jakies preparaty czy coś?

    Kup sobie kota albo psa!

    Moj pies sie lubi draznic z pajakami i innymi owadami, rowniez
    latajacymi. Wali go lapa, przyciska do podlogi i sie wpatruje czy sie
    jeszcze rusza. Komary zjada, a tylko szybkie muchy mu spieprzaja - na
    nie bylby lepszy zwinny kot :) Tylko kota miec nie moge bo by go pies
    zjadl :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2010-09-29 11:34:08
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    ale kobiety się boją

  • 8. Data: 2010-09-29 11:45:38
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

> [...]
    > Nie wiem czy sie gdzies zalęgły czy przez drzwi włażą ale dziwne że same
    > wielkie takie i najczęsciej w pomieszczeniu gdzie są drzwi.

    Jak je wytrujesz to zaczniesz narzekać na inne robale albo co gorsza
    karaluchy jakieś jeszcze.

    Marek

  • 9. Data: 2010-09-29 11:49:04
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    m.googlegroups.com...
    On 29 Wrz, 11:58, "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote:

    >(...) Tylko kota miec nie moge bo by go pies
    zjadl :P
    pozdr.

    Pies do młodego kota się przyzwyczai, w drugą stronę ciężko.
    Ja swoj zestaw (kotka + duży pies) nazywam "straż przybrzeżna" - kot
    wyłapuje myszy, krety, jaszczurki itp - pies robi za "obstawę" kota.
    Codziennie znajduję na posesji zwłoki "nielegelnych imigrantów" :-)

    Pzdr
    TG

  • 10. Data: 2010-09-29 11:51:15
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

> [...]
    >jeszcze rusza. Komary zjada, a tylko szybkie muchy mu spieprzaja - na
    >nie bylby lepszy zwinny kot :) Tylko kota miec nie moge bo by go pies

    Miałem śliczną kotkę 5 miesięczną. Już przeszła wszystkie szczepienia i
    zaczęliśmy ją wypuszczać. Była bardzo ciekawska, nie odpuszczała niczemu co
    się rusza i syczała na każdego obcego zwierzaka. AZjadała muchy i polowała
    nawet na pszczoły na kwiatkach i na osy. Zaczęła coraz odważniej zwiedzać
    posesję aż pewnego dnia coś ją zainteresowało w lesie, przeszła przez
    ogrodzenie i tylko słychać było odgłosy walki i kocich wrzasków. Po kotce
    ani po walce nie ma ani śladu. Prawdopodobnie lis albo kuna zapolowały na
    nią.

    Marek