  • 31. Data: 2010-09-30 21:16:48
    Temat: Re: duze pajaki w nowym domu
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:3da03017-b99a-47cc-b668-c21d25260218@e14g2000yq
    e.googlegroups.com...

    > No rosnie, jak to kazdy owczarek :)

    > A napisalem gdzies, ze ja go tego ucze ? :)

    A ja sugerowalem cos takiego?

    > Przeciez pisalem, ze
    > chcielismy kota i robilismy proby zapoznania ich. Myslisz, ze chcialem
    > tego kota przygarnac, zeby miec dla psa jeden obiadek z glowy ? ;)
    > Znowu sie czepiasz bez powodow ale juz sie do tego przyzwyczailem ;-)

    Znowu dowracasz kota ogonem, a juz zapomnialem jakie to meczace.

    Sasiad nie tresuje psa na zabojce. Zywisz bydlaka, znaczy, ze go
    h(!)odujesz, nie musisz go uczyc, zeby sam wiedzial ze zeby ma nie tylko do
    tego co mu rzucisz. Rozumiem goldena, albo jakiegos mniejszego
    nieagresywnego.

  • 32. Data: 2010-09-30 21:32:03
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 30 Wrz, 23:16, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

> [...]
    > h(!)odujesz, nie musisz go uczyc, zeby sam wiedzial ze zeby ma nie tylko do
    > tego co mu rzucisz. Rozumiem goldena, albo jakiegos mniejszego

    Widzisz, juz w samych podstawach popelniasz blad sugerujac, jakoby
    rasa miala znaczenie dla agresywnosci psa. Nie ma! Mozesz wychowac
    lagodnego jak baranka amstaffa, a mozesz miec zabojce - labradora.
    Rasa ma tu naprawde niewielkie znaczenie, spytaj trenerow ktorzy maja
    wieloletnie doswiadczenie z roznymi psami. Liczy sie wychowanie,
    odpowiednia socjalizacja, rasa jest na szarym koncu.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 33. Data: 2010-09-30 21:42:29
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    b.googlegroups.com...

    > Widzisz, juz w samych podstawach popelniasz blad sugerujac, jakoby
    > rasa miala znaczenie dla agresywnosci psa. Nie ma!

    Mozna psa ukladac w rozne strony, ale w jego glowie i hormonach sa juz
    konkretne ustawienia, regulowane, ale tylko w pewnym, ograniczonym
    (osobniczo roznym) zakresie.

> [...]
    > wieloletnie doswiadczenie z roznymi psami. Liczy sie wychowanie,
    > odpowiednia socjalizacja, rasa jest na szarym koncu.

    Zapewne w swiecie Twoich trenerow mozna kazdego malamuta nauczyc siedziec
    caly dzien na dupie i ten nie zeswiruje. Na poziomie "rasa ma niewielkie
    znaczenie i jest na szarym koncu" dalsza dyskusja nie ma sensu.

    EOT

  • 34. Data: 2010-10-01 07:25:10
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 30 Wrz, 23:42, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > Zapewne w swiecie Twoich trenerow mozna kazdego malamuta nauczyc siedziec
    > caly dzien na dupie i ten nie zeswiruje. Na poziomie "rasa ma niewielkie

    Pisze przeciez w kontekscie agresji do otoczenia, a nie nauki
    siedzenia. Znow mieszasz ale to normalne :>

    > znaczenie i jest na szarym koncu" dalsza dyskusja nie ma sensu.

    No, tez tak mysle ;> Wiec EOT i juz z Toba nie dyskutuje na ten
    temat :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 35. Data: 2010-10-01 07:32:27
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    .googlegroups.com...

    > Pisze przeciez w kontekscie agresji do otoczenia, a nie nauki
    > siedzenia. Znow mieszasz ale to normalne :>

    Model jestes niepowtarzalny.

  • 36. Data: 2010-10-01 07:36:34
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 1 Paź, 09:32, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > Model jestes niepowtarzalny.

    Nie wiesz co to EOT ? EOT ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 37. Data: 2010-10-01 08:26:51
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    .googlegroups.com...

    >Nie wiesz co to EOT ? EOT ;)

    To nie bylo w temacie psow, tylko w kwestii rzniecia glupa.

  • 38. Data: 2010-10-01 08:55:39
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    wiadomościnews:b9681000-946b-4f9d-9865-6ead220a2409@
    l6g2000yqb.googlegroups.com...

    > To nie bylo w temacie psow, tylko w kwestii rzniecia glupa.

    No juz dobrze, dobrze. Dowartosciowales sie, czujesz sie lepiej,
    proponuje teraz krotki spacerek w real world. Tylko uwazaj na
    "chodowane" bydlaki biegajace po ulicach :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 39. Data: 2010-10-01 09:20:14
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    .googlegroups.com...
> [...]

    >proponuje teraz krotki spacerek w real world. Tylko uwazaj na
    >"chodowane" bydlaki biegajace po ulicach :)

    Ale po co te emocje?

  • 40. Data: 2010-10-01 09:31:52
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Adam Szendzielorz napisał:

> [...]
    > wieloletnie doswiadczenie z roznymi psami. Liczy sie wychowanie,
    > odpowiednia socjalizacja, rasa jest na szarym koncu.

    Nie tak do końca - trzeba się trochę napracować żeby zrobić z
    rottweilera psa głupio agresywnego - bo to raczej spokojne, zrównoważone
    psy pewne swej siły, trzeba mocno uważać żeby przy hodowli owczarka
    niemieckiego krótkowłosego nie stworzyć psiego idioty atakującego
    wszystko co się rusza. Rottweilerowi wystarczy nie rozwalać jego świata,
    owczarkowi trzeba zapewnić wysokie poczucie bezpieczeństwa i stabilności
    - cóż, rasa ciut neurotyczna i jeśli właściciel nie da psu poczucia
    stabilności świata to pies z tym światem będzie usiłował ciągle walczyć
    wygryzając własnozębnie swój kawałek.

    A największe pomyłki dotyczą zwykle psów małych - uważany za maskotkę
    york to pies do polowania na szczury i króliki (a po to mały żeby w
    razie czego dało się go w kieszeni schować - ja tu, panie władzo, na
    żadne króliki nie poluję...) Albo jamnik - mały piesek, rasa
    selekcjonowana do tego żeby do lisiej nory wleźć i z lisem się tam
    gryźć. I dziwią się potem ludzie że jamnik ustawia sobie wszystkich w
    domu - jak traktują go jak niedorozwiniętego i mu na to pozwalają to
    ustawia, w końcu taka psia natura że lubi wiedzieć kto tu rządzi, jak
    nikt inny nie chce - będzie musiał sam.

    --
    Darek