  • 1. Data: 2010-09-29 06:56:50
    Temat: Kratownica na drewutnię
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Jakiej wielkości powinny być oczka w kratownicy na drewutni.
    Ogrodowe kratownice mają zazwyczaj oczka wielkości 10x10 cm.
    Wydaje mi się, że to trochę za dużo jak na drewutnię.
    Ktoś ma jakieś doświadczenie w tym temacie i coś podpowie?

    Ariusz

  • 2. Data: 2010-09-29 07:05:42
    Temat: Re: Kratownica na drewutnię
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

> [...]
    > Wydaje mi się, że to trochę za dużo jak na drewutnię.
    > Ktoś ma jakieś doświadczenie w tym temacie i coś podpowie?

    ihmo sciany drewutnik powinny być z czegoś wytrzymalszego
    tak zebys bez stresu mógł wrzucać drewno do kąta.

    u siebie robie z desek na zakładkę

  • 3. Data: 2010-09-29 08:01:06
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-29 09:05, qlphon pisze:

    > ihmo sciany drewutnik powinny być z czegoś wytrzymalszego
    > tak zebys bez stresu mógł wrzucać drewno do kąta.
    >
    > u siebie robie z desek na zakładkę

    U siebie chcę zrobić kratownicę z listew 3,2 cm x 2,5 cm oczka zrobię
    chyba na 7 cm - w razie czego mogę to wzmocnić ale WYDAJE mi się, że
    powinno to wytrzymać - deski będą na jednej ze ścian, tam gdzie będzie
    szedł główny napór - kratownica raczej jako ozdobny dodatek. Choć jedna
    ze ścian będzie z kraty i na nią również będzie szedł pewien napór,
    rzucać drewna nie mam zamiaru - tam drewno będzie układane

    Ariusz

  • 4. Data: 2010-09-29 19:27:46
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    moja wygląda tak:
    http://pictureposter.allbrand.nu/pictures/uttecht/Bu
    dowa/169%20sierpien%202010.jpg
    stelaż jest z kantówek 8x8 na to jest kratownica z kantówki 8x8 ciętej na
    listewki 2x4

    --
    -----
    uciu