  • 1. Data: 2010-09-28 17:46:02
    Temat: zapach "kleju" w pokoju
    Od: Dariusz Stachowicz <s...@g...com>

    Witam,

    Po dociepleniu stropu w pomieszczeniu ogrzewanym pojawił się dziwny
    zapach, coś jakby klej(butapren) lub palące się tworzywo.

    Dociepliłem sufit w pomieszczeniu nieocieplanym, które znajduje się
    pod pomieszczeniem ogrzewanym. Zrobiłem, to, ponieważ w zimie podczas
    silnych mrozów bardzo ciągnie od podłogi.
    Struktura podłogi:
    panele, pianka - podkład , płyta osb, pustka, deski, tynk, styropian
    15cm.
    Styropian nie śmierdzi... ( bynajmniej ten, który mi został)

    Pytanie: jakie może być źródło smrodu? czy "coś" może robić się pod
    panelami, co śmierdzi z tytułu docieplenia przegrody?

    Czy ktoś z was spotkał się z podobnym problemem.

  • 2. Data: 2010-09-29 07:57:32
    Temat: Re: zapach "kleju" w pokoju
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Dariusz Stachowicz pisze:
    > Witam,
    >
    > Po dociepleniu stropu w pomieszczeniu ogrzewanym pojawił się dziwny
    > zapach, coś jakby klej(butapren) lub palące się tworzywo.

    Jak był styropian mocowany?

    --
    http://www.listatima.pl/

  • 3. Data: 2010-09-29 14:04:58
    Od: Dariusz Stachowicz <s...@g...com>

    On 29 Wrz, 09:57, Stefan <s...@c...wp.pl> wrote:

    > Jak był styropian mocowany?
    >
    > --http://www.listatima.pl/

    witam,

    na klej do styropianu + kołki (kotwy)
    PZDR DAREK

  • 4. Data: 2010-09-29 17:01:31
    Od: "Tomek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Dariusz Stachowicz" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Witam,

    Po dociepleniu stropu w pomieszczeniu ogrzewanym pojawił się dziwny
    zapach, coś jakby klej(butapren) lub palące się tworzywo.

    Trzeba poobserwować i wietrzyć.
    Jak styropian nie był sezonowany może mieć zapach.
    Lub szukać gdzie indziej.
    T.