  • 21. Data: 2010-09-29 21:46:08
    Temat: Re: duże pająki w nowym domu
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:6d3bc514-2a94-4382-af64-60f04456f140@h4g2000yqp
    .googlegroups.com...
    On 29 Wrz, 13:49, "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> wrote:

    >Z moim psiakiem nie ma szans. Nienawidzi kotow! Mielismy miec malego
    >kotka i chodzilismy z nim zeby sie zapoznali - zapomnij :) Zjadlby go
    >na raz. A wtedy jeszcze mial ~6 miesiecy i wazyl ze 20kg. Dzisiaj ma 9
    >m-cy, wazy 35kg i ciagle rosnie ;-) Owczarek niemiecki. Wogole jakos
    >innych zwierzat nie trawi (chyba ze w zoladku ;) Chodzi do przedszkola
    >na socjalizacje z innymi, moze mu to pomoze :)

    Sasiad ma, ile mniejszych psow i raczek dzieci pogryzl to jego. Nie rozumiem
    ludzi chodujacych czteronoznych zabojcow.

  • 22. Data: 2010-09-29 22:01:23
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 06:38:17 -0700 (PDT), Adam Szendzielorz napisał(a):

    > No, tylko ze moj owczarek jest po czempionach - ojciec trzeci owczarek
    > na swiecie, specjalnie byl sprowadzany z niemiec do bara bara ;-)
    > Matka tez wybitna, PT i obronne zaliczone prawie na maksymalna ilosc
    > punktow. Hodowcy do mnie przyjezdzaja go ogladac i opowiadaja mi o
    > jego rodzinie, wiedza o nim wiecej niz ja :-)

    Pokaż fotki. Długowłosy?

    --
    best regards,
    scream

  • 23. Data: 2010-09-29 22:02:14
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 23:46:08 +0200, Ghost napisał(a):

    > Sasiad ma, ile mniejszych psow i raczek dzieci pogryzl to jego. Nie rozumiem
    > ludzi chodujacych czteronoznych zabojcow.

    Niewiele psów jest agresywnych z natury, to raczej kwestia wychowania lub
    jego braku.

    --
    best regards,
    scream

  • 24. Data: 2010-09-29 22:06:14
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 29 Wrz, 23:46, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > Sasiad ma, ile mniejszych psow i raczek dzieci pogryzl to jego. Nie rozumiem
    > ludzi chodujacych czteronoznych zabojcow.

    Ja tez nie rozumiem. Ale co to wnosi do tematu ? Ktos z nas h(!)oduje
    zabojcow ? :) Ja ze swoim biegam na szkolenia (poki co przedszkole) i
    pracuje nad nim. I nie sa to bynajmniej szkolenia dla psow do
    walki ;-) Choc szkolenie obronne bardzo bym chcial z nim zaliczyc. Ale
    to jeszcze nie ten etap.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 25. Data: 2010-09-29 22:13:26
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 30 Wrz, 00:01, scream <n...@p...pl> wrote:

    > Pokaż fotki. Długowłosy?

    Mial byc krotkowlosy ale ma troche dluzsze wlosie - ale dlugowlosy to
    on nie jest :)
    Akurat kurde nie mam zadnych aktualnych fotek po padzie dysku -
    musialbym od zonki wyciagac z laptopa. Tak na szybko to mam staaaare
    zdjecie jak mial troche ponad 3 m-ce i jeszcze mu ucho oklapywalo :-)

    http://szyna.civ.pl/gauss.jpg

    Przy okazji zeby nie bylo offtopic -> w tle widac nowoczesna obrobke
    parapetow ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 26. Data: 2010-09-30 05:12:34
    Temat: Re: du?e paj?ki w nowym domu
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Dnia 29-09-2010 o 13:34:08 Rafa? <a...@c...nospam.pl> napisał(a):

    > ale kobiety sie boj?
    JA je biorę na szczotkę i wyrzucam za drzwi, też ich pełno miałem.

    Kobiety? hehehe

  • 27. Data: 2010-09-30 09:12:37
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Adam Szendzielorz napisał:

> [...]
    > pracuje nad nim. I nie sa to bynajmniej szkolenia dla psow do
    > walki ;-) Choc szkolenie obronne bardzo bym chcial z nim zaliczyc. Ale

    Bo to w ogóle nie są szkolenia dla psów - to tak naprawdę są szkolenia
    dla właścicieli... Jak ktoś stosowna wiedzę posiada to na żadne
    szkolenia z psem chodzić nie musi - sam potrafi go wychować. Ale jak
    ktoś jest ciut zielony w temacie to takie szkolenie daje naprawdę dużo
    pies przez te dwie godziny w tygodniu to się niewiele nauczy, ważne że
    właściciel się nauczy i dalej psa będzie układał jak trzeba.

    --
    Darek

  • 28. Data: 2010-09-30 16:11:12
    Temat: Re: duze pajaki w nowym domu
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    .googlegroups.com...

    > Ja tez nie rozumiem. Ale co to wnosi do tematu ? Ktos z nas h(!)oduje
    > zabojcow ? :)

    No przeciez piszez, ze rosnie Ci bydle. Pewnych rzeczy psa nie trzeba uczyc.

  • 29. Data: 2010-09-30 16:29:12
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 30 Wrz, 18:11, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > No przeciez piszez, ze rosnie Ci bydle.

    No rosnie, jak to kazdy owczarek :)

    > Pewnych rzeczy psa nie trzeba uczyc.

    A napisalem gdzies, ze ja go tego ucze ? :) Przeciez pisalem, ze
    chcielismy kota i robilismy proby zapoznania ich. Myslisz, ze chcialem
    tego kota przygarnac, zeby miec dla psa jeden obiadek z glowy ? ;)
    Znowu sie czepiasz bez powodow ale juz sie do tego przyzwyczailem ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 30. Data: 2010-09-30 18:18:44
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Sasiad ma, ile mniejszych psow i raczek dzieci pogryzl to jego. Nie
    > rozumiem ludzi chodujacych czteronoznych zabojcow.

    To chyba jakieś wypaczone. Według moich obserwacji psy z reguły nie robią
    małym dzieciom krzywdy, choćby nawet maltretowały te psy ciągnąc za sierść
    czy ogon.
    W swoim życiu miałem kilka psów, niektóre z nich były bardzo agresywne do
    tego stopnia, że potrafiły się rzucać na dorosłych wchodzących na posesję
    jeżeli nie było kogoś z domowników obok. Ale żaden z tych psów nigdy nie
    wyrządził żadnemu dziecku krzywdy. Nawet dzieci całkiem obce przychodziły i
    bawiły się z tymi psami.