  • 1. Data: 2010-09-29 08:37:31
    Temat: Przechowanei kosiarki.
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Zastanawiam się w tą zimę już nie trzymać kosiarki w garażu gdyż jest to
    duża kosiara i zagraca jednak sporo miejsca.
    Nie chcę budować budynków gospodarczych więc wymysłiłem sobie aby zbudować
    dla niej budę :) Nawet z tyłu domu w zaułku za garażem jest na to idealne
    miejsce. Buda otwierana by była zarówno od góry jak i z przodu. Od góry po
    to, aby obok niej za niewielką przegrodą przechowywać inne narzędzia
    ogrodowe.
    Zastanawiam się tylko czy nie będzie rdzewieć. Niby mozna zakonserwować całą
    kosiarę przed zimą ale wiadomo że nie wszędzie będzie to możliwe. A może
    wystaczy jak podłoże dobrze odizoluję folią tak aby wilgoć z gruntu nie
    wnikała do wnętrza, przykrycie zrobić szczelne a w ściankach kilka nawiewów
    wykonać dla cyrkulacji powietrza.
    Co myślicie o tym pomyśle?

    Marek

  • 2. Data: 2010-09-29 11:13:09
    Temat: Re: Przechowanei kosiarki.
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > nie wnikała do wnętrza, przykrycie zrobić szczelne a w ściankach kilka
    > nawiewów wykonać dla cyrkulacji powietrza.

    Podwieś pod sufitem w garażu. Tak niektórzy rowery zima trzymają.
    Sa nawet specjalne uchwyty z rolkami i linkami.

    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-09-29 11:43:28
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Podwieś pod sufitem w garażu. Tak niektórzy rowery zima trzymają.
    > Sa nawet specjalne uchwyty z rolkami i linkami.

    Odpada gdyż garaż ma 2,20 wysokości i waliłbym głową o nią no i za ciężka
    żeby się z nią tak mordować. A niech mi jeszcze na głowę silnik 190cm3
    spadnie :)

    Marek

  • 4. Data: 2010-09-30 15:08:39
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2010-09-29 10:37, marko1a pisze:

    > Co myślicie o tym pomyśle?

    Moja kosiarka przeżyła już 2 zimy w nieogrzewanym domku narzędziowym
    i na razie nie rdzewieje. Domek jest z cienkich desek i nie stanowi
    żadnej ochrony przed mrozem, chroni tylko przed deszczem i ma kilka
    kratek wentylacyjnych. Trzeba po zakończeniu sezonu starannie
    oczyścić kosiarkę z organicznych zanieczyszczeń, wlać przez otwór na
    świecę kilkanaście ml oleju do cylindra i kilka razy obrócić wał
    korbowy, żeby go rozprowadzić.

    T.