    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 22 Sep 2018 11:45:11 -0700 (PDT)
    Subject: Re: eeee linuxowcy
    From: s...@g...com

    W dniu sobota, 22 września 2018 09:26:59 UTC-5 użytkownik Budyń napisał:
    > zglupial mi raspberry pi - po każdym rebocie stan karty SD jest przywracany do
    stanu sprzed awarii, nowe wytworzone pliki znikają, edytowane które w czasie sesji
    jak napoprawiniej działają zostają odtworzone w postaci sprzed edycji.
    > Tak jakby wszystkie zmiany zachodzily w ramie zamiast na SD.
    > Ale o co chodzi?
    >
    > A moze zabiłem karte wielokrotnymi zapisami?

    Tak jak koledzy napisali. Karta jest niezywa. Jak bedziesz jej kopie robic to sie
    moze okazac ze jest dziurawa jak ser szwajcarski i co chwila odkryjesz ze jakies
    pliki za uszkodzone.

    Wgraj sobie backup, zgraj pliki ktore wiesz ze trudno odtworzyc i na przyszlosc rob
    zrzuty obrazu tej karty na osobny dysk.

    Ja sie z maliny jako domowego serwera wyleczylem wlasnie przez takie cyrki.
    Dodatkowo feler byl taki ze pliki rrd jakie wykorzystywalem do monitoringu temperatur
    sa nie tylko os ale i platform specific. Czyli malinowych nie odtworze pod linuxem na
    x86.

    Malina fajna ale w praktyce trzeba do niej i dyska i czasem monitor i w efekcie
    czasem malo mocy/pamieci i lepiej kupic starszego laptopa.

    Ale mysle ze jak wymienisz karte to dalej podzialasz. Chyba ze to sama malina
    szwankuje wiec moze trzeba bedzie kupic nowa.