  • Data: 2015-07-07 22:05:09
    Temat: Re: ej solarnicy
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 7 lipca 2015 14:49:17 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Przewodno%C5%9B%C4%87_
    cieplna

    > No to teraz to ja już zupełnie nie wiem o co ci chodzi, możesz palcem
    > wskazać ten wzór?

    > Ale ja to widzę nie jako strumyczek a całopowierzchniowy spływ.

    gdyby tak było to nie ma problemu. Ale to technicznie ciezko zrealizowac bo zawsze
    bedzie strumyk w dole fali, całkiem plaskich powierzchn to nie ma.
    I wtedy zacznie byc istotne przewodzenie od suchej czesci do strumyczka.

    b.