  • Data: 2018-03-16 20:19:23
    Temat: Re: elektrykę rozkładam
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-16 o 08:34, Budyń pisze:

    > -skrętka do komputerów: od centralnego punktu do każdego miejsca
    > gdzie sie moze przydazyc komputer osobny kabel

    Patrz nie tylko gdzie może być potencjalny komputer ale TV, konsola,
    radio i co tam jeszcze w przyszłości będzie można ogarnąć skrętką.
    Kable nie są drogie a gniazdami zakończysz tylko te, których będziesz
    aktualnie potrzebował, reszta zabudowana zaślepkami.

    > -sygnał komputerowy skad moze przyjść? radio to kierunek dach,

    Ja sobie na taką okoliczność zamontowałem rurkę instalacyjną fi 50
    między piwnicą a strychem i nią mam zamiar wciągać odpowiednie kable.
    Na razie mam WiFi z dachu, ale jest szansa, że za pół roku będę miał
    światłowód pod domem. Wcześniej, przed zrobieniem bruku, zakopałem rurę
    karbowaną między domem a granicą działki, u minie wyszło to akurat jakiś
    metr od studzienki telekomunikacyjnej.

    > coś pominąłem? i w ogóle?

    Nie wiem czy już o tym myślałeś, ale od razu gdzie się da montuj kable
    pod włączniki/przełączniki schodowe, mogą się przydać do bramy
    garażowej, w korytarzach no i oczywiście na schodach. Potem wykorzystasz
    lub nie.