    From: "Panslavista" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: facelia na chwasty
    Date: Thu, 12 Mar 2009 19:47:29 +0100

    Użytkownik "mAYKIN" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gpe8bv$qv7$1@news.dialog.net.pl...

    > Czy tak ciężko, Ci zrozumieć, że chcę tylko coś tam posiać, a nie stworzyć
    > nowoczesne gospodarstwo rolne. A gdybym się spytał, czy można posadzić
    > drzewo na działce to też byś odpowiadał, że trzeba najpierw z całego pola
    > wydłubać trawę widłami z wykorzystaniem żony

    Może ty jestes ta żona, bo chłopina już by zrozumial do tej pory, że na
    50 arach nie można stworzyć gospodarstwa rolnego, ale rajski ogródek dla
    tych co się nie boją pracy ręcznej i chcą mieć satysfakcję posiadania i
    używania pięknego zakątka w Polsce.
    A z rolą jak z rolą - nie ma cwaniaka. Albo zapłacisz, albo rękawy
    zakaszesz i parę wiader potu wylejesz. Ale nabierzesz szacunku dla
    ogrodników i rolników, i zrozumiesz, że najłatwiej było rolnikom z
    Marszałkowskiej.
    Nikt się z Ciebie nie naśmiewa, początki są trudne, warto prowadzić
    dziennik robót i robić fotografie kolejnych zmian. Będzie to dobry materiał
    dydaktyczny dla dzieci i wnuków, oraz miły przedmiot do oglądania przy
    kominku lub w ciepłe popołudnia na tej działce siedząc pod lipą, jak w
    Czarnolasie. Oblizując łyżkę miodu czy smakując nalewkę z derenia, pigwowca
    czy tarniny, może orzechówkę...
    Powodzenia. Pytaj, a zawsze dostaniesz dobrą radę...