    Subject: Re: filtr miedzy pompe a zbiornik?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: ToMasz <N...@o...pl>
    Date: Sat, 29 Jul 2017 10:18:03 +0200

    > twardosc wyszla 150 mg/l CaCO3 co wg norm laboru jest woda miekka i nie
    > powiniem używac rur miedzianych , co mnie martwi.
    co to ma do rur miedzianych?

    JA filrtuję wodę opadową z rynny. mam spad ( w gorszym momencie) jakiś 1
    metr (sto centymetrów) i przy tej namiastce ciśnienia, woda spokojnie
    przepływa przez filtr 10 mikronów. Tak więc, na Twoim miejscu dałbym
    wstępne filtrowanie najwcześniej jak się da. potem dofiltrowywał do
    jakości użytkowej

    ToMasz