  • 1. Data: 2011-06-26 14:40:12
    Temat: filtr na komin
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    Witam,

    Sytuacja: sąsiad ma komin za nisko / wyżej się nie da bo się zwali (taka
    idiotyczna konstrukcja). Pali bo musi. Kasy chłop nie ma. Popełnił błąd.
    Według prawa można go zrównać z ziemią bo to wszystko trochę jest
    niestety samowolka budowlana. Jednak szukam wyjścia z sytuacji bo
    zadymia mi mieszkanie na 1 piętrze.

    Pytanie: czy są jakieś filtry proste i w miarę tanie na kominy z pieców
    w których się pali węglem?

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 2. Data: 2011-06-29 19:05:05
    Temat: Re: filtr na komin
    Od: s_13 <s...@i...pl>

> [...]
    > zadymia mi mieszkanie na 1 piętrze.
    >
    > Pytanie: czy są jakieś filtry proste i w miarę tanie na kominy z pieców

    ale chcesz sąsiadowi fundować takie urządzenie...? i serwis
    też...? :-)
    ja bym poszedł do sąsiada zasygnalizować fakt zadymiania i dać jasno i
    rzeczowo, acz życzliwie do zrozumienia, że oczekuję poprawy
    sytuacji...
    jeśli będzie miał to w dupie, to bez skrupułów nadzór budowlany, a
    wcześniej chociażby straż miejską...
    sorry... ale to nie tylko twoje widzimisię, ale przede wszystkim
    zdrowie twojej rodziny...

    pozdrawiam
    s_13

  • 3. Data: 2011-06-29 20:18:38
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 29.06.2011 21:05, s_13 pisze:

    > ale chcesz sąsiadowi fundować takie urządzenie...? i serwis
    > też...? :-)

    Mysle, ze pytajacy mial nadzieje na cos malo klopotliwego w eksploatacji.

> [...]
    > wcześniej chociażby straż miejską...
    > sorry... ale to nie tylko twoje widzimisię, ale przede wszystkim

    Skoro sasiad nie ma kasy a on moze pomoc mu rozwiazac problem to czemu
    nie ma tego zrobic? ;)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 4. Data: 2011-06-29 20:51:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.06.2011 22:18, RadekNet pisze:

    > Mysle, ze pytajacy mial nadzieje na cos malo klopotliwego w eksploatacji.

    Coś magicznego, hmm?