  • Data: 2019-01-10 16:14:56
    Temat: Re: fundament punktowy pod altanę drewnianą
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 10 stycznia 2019 16:02:58 UTC+1 użytkownik s...@e...info
    napisał:
    > Kris. Ja chcę to ogrzewać więc kostka na gruncie odpada

    A czemu nie można niby ogrzewać pomieszczenia z betonowa podłogą? Okazjonalnie
    zakładam ze chcesz grzać a nie cały czas.
    Ale nawet gdyby to bym po rogach dał słupy betonowe jak pisaliśmy wyżej, obrys
    altanki wyłożył płytami chodnikowymi(takie 50x50cm z odzysku można łatwo i tanio
    kupić) i na tych płytach zrobił delikatny ruszt i na nim podłogę czy co tam chcesz.