  • Data: 2020-01-24 00:45:01
    Temat: Re: gdzie podłączyć żółto zielony przewód?
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23.01.2020 21:37, WS wrote:

    > ta... ale odcina N, wiec jak sie styk N spsuje (np. wpadnie tam jakis smiec i nie
    bedzie polaczenia) to jakie napiecie bedzie w gniadach 1F za ta roznicowka?

    To jest wszystko prawdopodobne więc co w końcu zalecimy autorowi wątku?
    Ustalimy co ma zrobić?

    Ja obstawiam za różnicówką, F&F-em i stycznikiem. Może nawet są na szynę
    DIN takie wykrywacze napięcia, które mają mocniejsze styki i obejdzie
    się bez stycznika? Jaki tam ma być bezpiecznik? 16A, 20A, 25A?
    Skoro to 1 Faza to chyba nie ma co kombinować skoro kabla przed
    licznikiem i tak nie ma jak wymienić.