  • Data: 2015-11-15 17:34:04
    Temat: Re: ghosciku - grupowy lewaku - jak sie czujesz?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 15 listopada 2015 16:43:07 UTC+1 użytkownik cef napisał:
> [...]
    prawdopodobienstwo jego zrealizowania jest wieksze posiadajac imigranckie zaplecze
    czy nie?

    > No, to jest na pewno inna logika.
    > Jak będzie potrzeba zrobienia zamachu, to się zorganizuje zaplecze.
    > Można je zrobić bez imigrantów.
    > Zerojedynkowo dojdziesz sam do tego.

    ja nie pytam co mozna tylko co łatwiej - i wychodzi ze gdy zaplecze masz to łatwiej.
    Zorganizowanie zaplecza to sporo czasu, cele polityczne zamach moga przeminąc. Zatem
    nie ma co sie pchac z zapraszaniem zaplecza.

    b.