  • 1. Data: 2015-11-14 12:30:42
    Temat: ghosciku - grupowy lewaku - jak sie czujesz?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    No cze.

    W okolicznosciach jakie mamy chcialem spytac ghoscika, ktory slynie tu
    z tolerancji do scierwa sprowadzanego z afryki - jaki dzis masz stosunek
    do tego smiecia? Dalej takis chetny na sprowadzanie? Rece takich jak ty
    dzisiaj wlasnie splywaja krwia. Powinienes jebnac kilka razy dynka w
    betonowa sciane - jak zdania nie zmienisz to jeszcze kilka mocnych uderzen
    i tak do skutku.

    --
    Adam Sz.

  • 2. Data: 2015-11-14 13:24:26
    Temat: Re: ghosciku - grupowy lewaku - jak sie czujesz?
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-11-14 o 12:30, Adam Sz. pisze:
> [...]
    > dzisiaj wlasnie splywaja krwia. Powinienes jebnac kilka razy dynka w
    > betonowa sciane - jak zdania nie zmienisz to jeszcze kilka mocnych uderzen
    1. Czy ataku dokonało "ścierwo sprowadzane z Afryki"?
    2. Czy w radosnych czasach komunizmu i tuż po, dzięki naszym rodakom
    wyjeżdżającym na zachód, _wszyscy_ Polacy nie uchodzili przypadkiem za
    k* i złodziei?

    Maciek

  • 3. Data: 2015-11-14 13:49:05
    Temat: Re: adasiu - grupowy pedofiu - jak sie czujesz?
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >No cze.

    Jak sie czujesz gdy bijesz swoją matkę młotkiem po głowie?

  • 4. Data: 2015-11-14 13:50:28
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

> [...]
    >2. Czy w radosnych czasach komunizmu i tuż po, dzięki naszym rodakom
    >wyjeżdżającym na zachód, _wszyscy_ Polacy nie uchodzili przypadkiem za

    Obawiam się, ze próbujesz podejmować dyskusje z imbecylem.

  • 5. Data: 2015-11-14 14:13:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na onanecie napisali ze przy jednym terroryści znaleźli syryjski paszport.

  • 6. Data: 2015-11-14 14:20:23
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Na onanecie napisali ze przy jednym terroryści znaleźli syryjski paszport.

    Jak nic imigrant - szczęście mieli jego współpasażerowie z pontonu, że nie
    wybuchło w trakcie przeprawy.

  • 7. Data: 2015-11-14 14:48:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wychodzi ze ci się podoba co zrobili arabscy barbarzyńcy. Jedz na bliski wschód i się
    zaciagnij do armii bandytów. Jak wrocisz to się wysadzisz w metrze. Przed chwila w TV
    pokazywali jak arabka robiła zdjęcia jakie w ścianie i szybach zrobiły kule. Najpierw
    jej kumple rozstrzeliwali ludzi a ona to dokumentuje. Mam nadzieje ze teraz cos
    pozytywnego się zacznie, ze wypiredola to dziadostwo na Saharę. Nic więcej im się nie
    należy. Akurat we Francji dobrze mieli. Z założenia ich nikt nie dyskryminowal.
    Socjalne mieszkania, zasiłki. Mogli się uczyć i pracować. Jak im nie pasuje to niech
    wypierdalaja. Nie wiem gdzie mieszkasz,jak na jakimś zadupiu to nie widzisz ile tego
    dziadostwa w dużych miastach się zrobiło. W Łodzi w centrum jest ich na tyle dużo ze
    w zasięgu wzroku zawsze minimum dwóch się widzi. Na PIS glosowalem tylko dlatego ze
    mieli szanse wygrać wybory i obiecali ze to ludzkie gówno do Polski wjazdu nie będzie
    miało. W dupie miałem ich inne obiecanki cacanki. Tylko to mnie interesowało.

  • 8. Data: 2015-11-14 15:02:51
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 14 listopada 2015 13:24:23 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
    > 1. Czy ataku dokonało "ścierwo sprowadzane z Afryki"?

    ataków dokonali islamisci - adam był nieprecyzyjny ,i niekulturalny. Zjawisko mozna
    nazywac po imieniu i analizowac bez uzywania "miesnych" argumentów.

    Francja wprowadzila stan wyjątkowy - smiech na sali, bo co to moze dac? Nic, co
    najwyzej PRowe wrażenie ze władza "cos" robi. A potrzeba zmiany mentalnosci, powrotu
    do idei, do korzeni europy. Szanse francji na to sa znikome.
    Bo problem jest taki:
    https://pbs.twimg.com/media/CTxfH_jUcAA9Q_t.jpg:larg

    b.

  • 9. Data: 2015-11-14 15:38:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Stan wyjątkowy daje możliwość na przykład przeszukiwania mieszkań bez zbędnej
    papierologi. Do tej pory arabskich enklaw nikt nie ruszał bo policja zwyczajnie się
    bala. Jak wjedzie wojsko na transporterach i otocza jakiś kwartał to mogą przeszukać
    i nikt nie będzie się mógł poskarzyc.

  • 10. Data: 2015-11-14 15:43:48
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-11-14 o 15:02, Budyń pisze:
    > ataków dokonali islamisci - adam był nieprecyzyjny ,i niekulturalny. Zjawisko mozna
    nazywac po imieniu i analizowac bez uzywania "miesnych" argumentów.
    Pytanie więc brzmi: czy dokonali go islamiści-uchodźcy, którzy właśnie
    się we Francji pojawili, czy może obywatele Francji, potomkowie dawnych
    mieszkańców kolonii francuskich?

> [...]
    najwyzej PRowe wrażenie ze władza "cos" robi. A potrzeba zmiany mentalnosci, powrotu
    do idei, do korzeni europy. Szanse francji na to sa znikome.
    Coś w tym jest. Ktoś dzisiaj w TV poruszył temat: sprawdzić ilu
    mieszkańców krajów islamskich jest w stanie "z marszu" chwycić np. AK-47
    i go użyć, a ilu Polaków byłoby to w stanie zrobić.

    Maciek