  • 191. Data: 2015-11-17 09:06:22
    Temat: Re: ghosciku - grupowy lewaku - jak sie czujesz?
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 17 listopada 2015 00:26:45 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Hehehehe nowe pokolenie :)) Pierwszego posta do usenetu wyslalem w 1996
    > przez modem 9600 :)) OK ide spac w wesolym nastroju :)

    a to ja jestem ze 2 lata spozniony :) A z goscikiem nie ma sie co przepychac - co z
    tego ze czasem ma cos do powiedzenia - andzejek l. tez miał - ale to ten sam typ.
    Nerwy puszczaja i zaczyna latac mieso, szkoda na to czasu. Ignorowac do czasu az
    podleczy nerwy ;) i przeprosi za obelgi, tego niestety spodziewac sie trudno.

    b.

  • 192. Data: 2015-11-17 11:03:30
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-11-17 o 00:15, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Dla mnie całe pokolenie fejsbóka to właśnie to nowe pokolenie niewiast
    > obojga płci.

    A brakowalo mi definicji tyle czasu. Dzieki, dzieki.

    Pozdro.. TK

  • 193. Data: 2015-11-17 11:09:45
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-11-17 o 00:12, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Adam Sz." napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Poza tym dresy jeżdżą beemkami z setkami kilo tysięcy metrów na liczniku
    > :-)

    Beemka jako synonim pewnej grupy spolecznej to owszem, ale poza tym to
    super samochody do jazdy. Malo ktory moze sie poszczycic podobna
    trakcja. I niestety mi zal nas wszystkich uzytkownikow coraz to nowszych
    samochodow, ktorym daleko do dawnych przebiegow. No i te plastikowe
    klamki malowane luszczacym sie lakierem...

    Pozdro.. TK

  • 194. Data: 2015-11-17 12:14:36
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

> [...]
    >niestety mi zal nas wszystkich uzytkownikow coraz to nowszych samochodow,
    >ktorym daleko do dawnych przebiegow. No i te plastikowe klamki malowane

    Z drugiej strony auta są bardziej dostępne i jest coraz szybszy postęp, więc
    już dawno nie ma ciśnienia na przebiegi - wręcz przeciwnie: zanim przeciętny
    człowiek wykreci 300kkm to mija z 15 lat i jeździ prehistorią :-)

  • 195. Data: 2015-11-17 12:29:33
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-11-17 o 12:14, Ghost pisze:

> [...]
    > więc już dawno nie ma ciśnienia na przebiegi - wręcz przeciwnie: zanim
    > przeciętny człowiek wykreci 300kkm to mija z 15 lat i jeździ prehistorią

    O ile blondynka jezdzi do kosciola to tak, ale jak przedstawiciela
    samochod zaczyna stac w serwisie po 30 kkm to przestaje byc zabawnie.
    Wczesniej naprawy pojawialy sie po 120 - 200 kkm, a teraz po kilkunastu
    maska w gore i lejemy olej. Kolejna sprawa to samochody wlasciwie nie
    stanialy. Sa tylko bardziej dostepne modele roznych marek. Za to w
    samochodach kosztujacych mniej wiecej tyle samo co kiedys, zamiast np.
    metalowych klamek pojawia sie malowany shit luszczacy sie po dwoch
    latach. Troche to dziwne, ze w samochodach klasy Audi A5, A8, czy BMW X5
    mamy w srodku do czynienia z malowanym, wycierajacym sie od kolana
    plastikiem.

    Pozdro.. TK

  • 196. Data: 2015-11-17 12:34:22
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Wczesniej naprawy pojawialy sie po 120 - 200 kkm

    No, coca cola tez lepiej smakowała :-)

  • 197. Data: 2015-11-17 12:36:22
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    napisał:

    >Hehehehe nowe pokolenie :)) Pierwszego posta do usenetu wyslalem w 1996
    >przez modem 9600 :)) OK ide spac w wesolym nastroju :)

    Sprawdziłeś czy już doszedł?

  • 198. Data: 2015-11-17 14:52:30
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 listopada 2015 19:32:15 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Źle Amerykanom wyszły zmiany na bliskim wschodzie. Ale to nie powód żebyśmy przez
    ich błąd dawali się zabijać.

    Niestety bedziemy sie musieli dawac (znaczy ja wlasnie kupuje czarnoprochowca
    wiec w razie czego bede mial sie czym bronic :-)

    http://www.kufel.pl/pelnykufel/1898/rzad-pis-przyjmi
    e-jednak-muzulmanskich-imigrantow/

    Waszczykowski jednak wpusci imigrantow - dodal jeszcze, ze nasze sluzby
    nie poradza sobie z selekcja / sprawdzeniem kto jest terrorysta, a kto nie.
    Logicznie, nie? :-)

    Zasrana UE, Polska w tym momencie nie istnieje i nie ma zadnej suwerennosci,
    jest tylko dzielnica UE bez wlasnego zdania. A PIS pieknie wszystkich
    glosujacych nabral.

    --
    Adam Sz.

  • 199. Data: 2015-11-17 15:52:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nic się nie przejmuj. Jest bardzo dobrze. Im większy problem z uchodźcami na
    zachodzie europy tym lepiej dla nas. Gdzie do tej pory osiedlali się niemieccy
    emeryci. Grecja, Hispania, Portugalia, bogatsi w południowej Francji. Tamte tereny są
    w tej chwili skażone jak po bombie atomowej. Ponieważ nie dają rady powstrzymać
    skażenia to rozprzestrzenia się na północ. Ale na razie nas omija. Podejrzewam ze na
    poczatku przyszłego roku zaczną do nas napływać biali europejczycy. Na początek
    niewielu, rozpoznanie będą robili. Oni żeby żyć nie maja innego wyjścia. Nawet jak
    wspólnymi siłami rozwala Panstwo Islamskie to milionów niezadowolonych z tego powodu
    Arabów od siebie się nie pozbeda. Bedzie Ci przeszkadzało jak Twoje miasto w
    przeciągu dwóch lat stanie się miastem o stu tysiącach mieszkańców? Na dodatek takich
    co kasę maja.

  • 200. Data: 2015-11-17 16:25:21
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    Kapelinder napisał:

    >Niestety bedziemy sie musieli dawac (znaczy ja wlasnie kupuje
    >czarnoprochowca
    >wiec w razie czego bede mial sie czym bronic :-)

    Masz zamiar strzelać z niego do ludzi?