  • 181. Data: 2015-11-16 23:04:48
    Temat: Re: ghosciku - grupowy lewaku - jak sie czujesz?
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:ad9d0165-5a5d-4bd2-a2a4-93abe8e40984@go
    oglegroups.com...

    >Mozna miec rozne poglady ale PEDOFIL to nie poglad.

    Mówisz, że antypolak i ścierwo to poglądy?

  • 182. Data: 2015-11-16 23:06:02
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Wypierdalajcie obydwaj na pl.kibole. Mozemy się na grupie napierdalac ale
    >do realu przenosić tego nie wolno. Dobrze jest wtedy jak ścierają się w
    >dowolnej formie poglądy. Jak grozisz to niczym nie roznisz się od tych co
    >ich w Polsce nie chcesz.

    Bez przesady - do gróźb daleko :-)

  • 183. Data: 2015-11-16 23:31:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To zrób żeby cie można było trudniej zidentyfikować. Bardzo dawno temu występowanie
    pod własnymi danymi było norma. Ale czasy się zmieniły.

  • 184. Data: 2015-11-16 23:45:16
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    > Bardzo dawno temu występowanie pod własnymi danymi było norma.

    To prawda.

    >Ale czasy się zmieniły.

    Niezupełnie - nowe pokolenie imbecyli ma potrzebę chwalenia się wszystkim.
    Nieanonimowo.

  • 185. Data: 2015-11-16 23:47:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 listopada 2015 22:29:06 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Wiedz natomiast, ze zaklepales sobie
    > u mnie przynajmniej solidnego plaskacza w ryj za bezpodstawne pomowienie.
    > Na Slasku tez mieszkasz wiec strzez sie :-)
    A jak się okaże że Ghost to dwumetrowy, przypakowany, łysy dres?;)

  • 186. Data: 2015-11-17 00:02:25
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 listopada 2015 23:47:14 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > A jak się okaże że Ghost to dwumetrowy, przypakowany, łysy dres?;)

    Widziales kiedys dresa o teczowych pogladach? :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 187. Data: 2015-11-17 00:07:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ale Adam nie jest nowym pokoleniem. Chwalić się można i pod ksywka.

  • 188. Data: 2015-11-17 00:12:37
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    napisał:

    >Widziales kiedys dresa o teczowych pogladach? :D

    Poza tym dresy jeżdżą beemkami z setkami kilo tysięcy metrów na liczniku :-)

  • 189. Data: 2015-11-17 00:15:12
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Ale Adam nie jest nowym pokoleniem. Chwalić się można i pod ksywka.

    Dla mnie całe pokolenie fejsbóka to właśnie to nowe pokolenie niewiast
    obojga płci.

  • 190. Data: 2015-11-17 00:26:44
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 listopada 2015 00:07:10 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Ale Adam nie jest nowym pokoleniem. Chwalić się można i pod ksywka.

    Hehehehe nowe pokolenie :)) Pierwszego posta do usenetu wyslalem w 1996
    przez modem 9600 :)) OK ide spac w wesolym nastroju :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.