  • 211. Data: 2015-11-17 23:08:59
    Temat: Re: ghosciku - grupowy lewaku - jak sie czujesz?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 listopada 2015 19:25:03 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Odpowiesz?

    W celu ochrony swojego zycia - mam prawo uzyc *kazdego* przedmiotu do obrony.
    Wiec - tak, jezeli zycie moje lub mojej rodziny bedzie zagrozone - bede
    strzelal do atakujacego. Wiem, ze cie to dziwi, bo jako lewak podnioslbys
    rece do gory i czekal na przyjazd policji. Sprawdz pod prysznicem czy masz
    miedzy nogami jaja i ew. skoryguj swoj nick, bo mam watpliwosci.

    Kako lewak na 100% jestes przeciwny legalizacji posiadania broni - chocby
    takiej do obrony miru domowego, no nie? :D

    A bron czarnoprochowa jest legalna :-)

    --
    Adam Sz.

  • 212. Data: 2015-11-18 11:50:43
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    kogut, ty to masz wejscia - pani premier mowi ze lodz bedzie doceniona :)

    b.

  • 213. Data: 2015-11-18 12:27:21
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Wiec - tak

    Cool.

    >Wiem, ze cie to dziwi, bo jako lewak podnioslbys
    >rece do gory i czekal na przyjazd policji. Sprawdz pod prysznicem czy masz
    >miedzy nogami jaja i ew. skoryguj swoj nick, bo mam watpliwosci.

    Jako pedofil co masz między nogami?

  • 214. Data: 2015-11-18 12:35:29
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 18 listopada 2015 12:27:27 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Jako pedofil co masz między nogami?

    Naprawde masz cos z glowa nie tak.
    W pysk kilka razy zaklepany:)

    --
    Adam Sz.

  • 215. Data: 2015-11-18 12:38:31
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Naprawde masz cos z glowa nie tak.

    Pierdolisz lewaku.

    >W pysk kilka razy zaklepany:)

    Jesteś pierwszą dziewczyną obiecującą mi policzkowanie :-)

  • 216. Data: 2015-11-18 13:45:55
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-11-18 o 11:50, Budyń pisze:
    > kogut, ty to masz wejscia - pani premier mowi ze lodz bedzie doceniona :)

    Na początek przez zmianę wojewody.;)

  • 217. Data: 2015-11-18 14:47:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nowe juz widać. Pod sklepami z dewocjonaliami kolejki lewakow. Na imienne rachunki
    kupują różańce.