  • 201. Data: 2015-11-17 16:27:36
    Temat: Re: ghosciku - grupowy lewaku - jak sie czujesz?
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:687a91af-bb53-4a0e-a87d-1e3a7ee721b9@go
    oglegroups.com...

> [...]
    >niemieccy emeryci. Grecja, Hispania, Portugalia, bogatsi w południowej
    >Francji. Tamte tereny są w tej chwili skażone jak po bombie atomowej.
    >północ. Ale na razie nas omija. Podejrzewam ze na poczatku przyszłego roku
    >zaczną do nas napływać biali europejczycy. Na początek niewielu,
    >rozpoznanie będą robili. Oni żeby żyć nie maja innego wyjścia. Nawet jak
    >tego powodu Arabów od siebie się nie pozbeda. Bedzie Ci przeszkadzało jak
    >Twoje miasto w przeciągu dwóch lat stanie się miastem o stu tysiącach
    >mieszkańców? Na dodatek takich co kasę maja.

    Mówisz, że nihuja w prowansji nie ma sensu se domku kupować?

  • 202. Data: 2015-11-17 17:11:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 listopada 2015 11:03:34 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > A brakowalo mi definicji tyle czasu. Dzieki, dzieki.

    Fejszbuk poważne zjawisko, jak wyłączą to tragedia jest
    Jakby Tobie fb nie zadziałał to nie panikuj:
    http://www.eska.pl/news/awaria_-facebook_nie_dziala_
    -_co_robic_w_razie_awarii_na_facebooku_przede_wszyst
    kim_-_don_t_panic/107562

  • 203. Data: 2015-11-17 17:19:19
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 listopada 2015 15:52:06 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:

    > Ci przeszkadzało jak Twoje miasto w przeciągu dwóch lat stanie się miastem o stu
    tysiącach mieszkańców? Na dodatek takich co kasę maja.

    Niestety tak dobrze nie bedzie - jezeli beda przyjezdzac to do bardziej
    turystycznych rejonow - Mazury, gory. Morze raczej nie, bo jest zimne, ciagle
    wieje i same parawany na plazach :-)

    Moga jezdzic do Grecji - tam jest wiele wysp, ktore omijaja uchodzcy. Cypr
    np. - piekna pogoda przez caly rok. Ale zobaczymy co bedzie za pare/nascie
    lat - Polska ma szanse zostac ostatnim wolnym od islamu krajem w Europie,
    o ile tego PIS dzisiaj nie spierdoli... :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 204. Data: 2015-11-17 17:20:24
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 listopada 2015 16:25:25 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Masz zamiar strzelać z niego do ludzi?

    A co - zaczynasz sie bac?

    --
    Adam Sz.

  • 205. Data: 2015-11-17 17:48:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bogatemu nikt nie zabroni. Ja bym się wstrzymał.

  • 206. Data: 2015-11-17 18:04:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nawet jak by się nie dało nie przyjąć stu tysięcy to dużo można załatwić prawem. Na
    przykład zakaz przebywania w miejscach publicznych w szmatach zaslaniajacych twarz.
    Zgoda na budowę meczetu pod warunkiem ze na pięciuset najbliżej zameldowanych minimum
    czterystu osiemdziesięciu nie wniesie sprzeciwu. Zakaz sprzedaży przetworzonych
    artykułów spożywczych jeśli nie zawierają w składzie wieprzowiny. Zakaz
    przechowywania wieprzowiny w innych urządzeniach lub powieszczeniach niż innych
    gatunków mięsa. Nawet jak chłodnia na tysiąc tusz wolowych to paczka smalcu musi w
    niej być.

  • 207. Data: 2015-11-17 19:24:48
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >A co - zaczynasz sie bac?

    Odpowiesz?

  • 208. Data: 2015-11-17 19:37:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Według Ciebie powinien czekać aż go zabija?

  • 209. Data: 2015-11-17 21:03:41
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Według Ciebie powinien czekać aż go zabija?

    Ja tylko pytam.

  • 210. Data: 2015-11-17 22:20:21
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-11-17 o 17:11, Kris pisze:

> [...]
    > http://www.eska.pl/news/awaria_-facebook_nie_dziala_
    -_co_robic_w_razie_awarii_na_facebooku_przede_wszyst

    A nie nie. To nie dla mnie. :-)

    Pozdro.. TK