  • Data: 2014-07-27 09:43:51
    Temat: Re: gnojówki
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.07.14 22:25, Krycha pisze:

    > Robię gnojówki z liści pomidorów, ale dziś zaczęłam wątpić,
    > czy jest z tego pożytek dla roślin, gdy je tym podlewam.

    Dobrze, że przynajmniej wątpisz, bo to nie jest gnojówka. Zapytaj Ikselki,
    a ona po sięgnięciu do swojej jedynej skarbnicy wiedzy pn. Wikipedia (bo SJP
    to ona nie posiada), wytłumaczy Ci, czym jest gnojówka. Może od tej pory i Ty,
    i ona nie będziecie posługiwać się zwrotem "robię gnojówkę z liści pomidorów".
    Wiem, wiem, zaraz Ikselkopodobny zalinkuje jakieś forum ogrodnicze, gdzie
    robią gnojówkę z wszystkiego, poza tym jedynym surowcem, z którym nierozłącznie
    związane jest pojęcie gnojówki. Ale fora ogrodnicze tyle znaczą w języku
    polskim, co Wikipedia.

    --
    collie