    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: google doradza gdzie umiescic panele sloneczne ;)
    Date: Mon, 24 Aug 2015 15:27:35 +0200

    W dniu 2015-08-24 o 12:25, Kris pisze:
    > Apke odpowiednią na Swoją tafle szkła ściągniesz i codziennie dostaniesz:
    "sugerowani kandydaci na współmałżonka";)
    > A co do tafli szkła- Z3 jak pisałem dobry człowiek odkupił, teraz używam Microsoft
    Lumia 640z windowsem.
    > Póki co nie ma się do czego przyczepić.

    Swego czasu Lumie bardzo sobie chwalilem. Ale z czasem system troche
    zaczal mnie ograniczac. Nie wiem jak jest dzis, ale te rok temu z
    kawalkiem nie bylo np. innych programow pocztowych poza tym wbudowanym w
    system, nad ktorym praktycznie nie bylo zadnej kontroli. System kasowal
    sobie maile jak chcial. Pewnie jest jakis okres czasu przechowywania
    wiadomosci a pozniej martw sie sam. :-) Kolejna sprawa to nie mozna bylo
    przeslac do telefonu zadnych innych plikow poza multimediami. Czytnik
    pdf byl, tylko pdf-y trzeba przesylac poczta, ktora sama sie kasuje. :-)
    Ogolnie fajny telefon do ktorego trudno sie przyczepic ale w koncepcji
    iPhona, nadajacego sie do biznesu jak dla mnie tak sobie. Zakladajac
    oczywiscie, ze jakies natywne chmurowanie nie jest do szczescia potrzebne.
    Moze przeszkadza mi to dlatego, ze wychowalem sie na Unix'ie i Dos'ie,
    gdzie wszystko sie palcowalo od poczatku do konca. Czlowiek wiedzial
    gdzie co ma i porzadkowal po swojemu. A dzis niektore systemy dzialaja
    jak wyniki zapytan SQL, co dla wiekszosci pewnie wystarczy. Tak wiec
    poki co pozostane przy tafli szkla, choc od jakiegos czasu mam ochote
    sprobowac systemu Blackberry.

    Pozdro.. TK