  • 1. Data: 2015-08-24 09:45:47
    Temat: google doradza gdzie umiescic panele sloneczne ;)
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    Jou,

    Ciekawostka:

    http://whatnext.pl/google-sunroof-doradzi-ci-sprawie
    -instalacji-paneli-slonecznych/

    --
    Adam Sz.

  • 2. Data: 2015-08-24 11:51:37
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-08-24 o 09:45, Adam Sz. pisze:
    > Jou,

    Widze, ze czas kiedy google w kooperacji z facebookiem bedzie doradzal z
    kogo bedzie lepsza zona jest coraz blizszy. :-)

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2015-08-24 12:25:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 sierpnia 2015 11:51:41 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Widze, ze czas kiedy google w kooperacji z facebookiem bedzie doradzal z
    > kogo bedzie lepsza zona jest coraz blizszy. :-)
    Apke odpowiednią na Swoją tafle szkła ściągniesz i codziennie dostaniesz: "sugerowani
    kandydaci na współmałżonka";)
    A co do tafli szkła- Z3 jak pisałem dobry człowiek odkupił, teraz używam Microsoft
    Lumia 640z windowsem.
    Póki co nie ma się do czego przyczepić.

  • 4. Data: 2015-08-24 12:27:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 sierpnia 2015 12:25:54 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Apke odpowiednią na Swoją tafle szkła ściągniesz i codziennie dostaniesz:
    "sugerowani kandydaci na współmałżonka";)
    Sorry- poprawniej będzie: "sugerowani kandydaci na partnera B"

  • 5. Data: 2015-08-24 13:09:10
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 24 sierpnia 2015 12:27:16 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    "sugerowani kandydaci na współmałżonka";)
    > Sorry- poprawniej będzie: "sugerowani kandydaci na partnera B"

    ...i w zwiazku z tym ze dozgonny zwiazek jest oczywistym łamaniem wolnosci -
    aplikacja ataka ma szanse nawet dzialac.

    Koniec swiata bedzie gdy aplikacja google wskaze nam partnera do obowiazkowego użycia
    :)

    b.

  • 6. Data: 2015-08-24 14:14:41
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-08-24 o 13:09, Budyń pisze:
> [...]
    aplikacja ataka ma szanse nawet dzialac.

    > Koniec swiata bedzie gdy aplikacja google wskaze nam partnera do obowiazkowego

    Ale Panowie mili, w ten sposob ten pan, ta pani, spoleczenstwo moze
    calkowicie oddac sie ciaglemu imprezowaniu. Wlasciwie to mozna nie
    trzezwiec. Wszystko czego potrzebujemy znajdziemy w sieci w formie
    gotowych rozwiazan. Narazie jeszcze trzeba umiec czytac, ale i to sie
    zmienia. :-)

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2015-08-24 15:27:35
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-08-24 o 12:25, Kris pisze:
> [...]
    "sugerowani kandydaci na współmałżonka";)
    > A co do tafli szkła- Z3 jak pisałem dobry człowiek odkupił, teraz używam Microsoft

    Swego czasu Lumie bardzo sobie chwalilem. Ale z czasem system troche
    zaczal mnie ograniczac. Nie wiem jak jest dzis, ale te rok temu z
    kawalkiem nie bylo np. innych programow pocztowych poza tym wbudowanym w
    system, nad ktorym praktycznie nie bylo zadnej kontroli. System kasowal
    sobie maile jak chcial. Pewnie jest jakis okres czasu przechowywania
    wiadomosci a pozniej martw sie sam. :-) Kolejna sprawa to nie mozna bylo
    przeslac do telefonu zadnych innych plikow poza multimediami. Czytnik
    pdf byl, tylko pdf-y trzeba przesylac poczta, ktora sama sie kasuje. :-)
    Ogolnie fajny telefon do ktorego trudno sie przyczepic ale w koncepcji
    iPhona, nadajacego sie do biznesu jak dla mnie tak sobie. Zakladajac
    oczywiscie, ze jakies natywne chmurowanie nie jest do szczescia potrzebne.
    Moze przeszkadza mi to dlatego, ze wychowalem sie na Unix'ie i Dos'ie,
    gdzie wszystko sie palcowalo od poczatku do konca. Czlowiek wiedzial
    gdzie co ma i porzadkowal po swojemu. A dzis niektore systemy dzialaja
    jak wyniki zapytan SQL, co dla wiekszosci pewnie wystarczy. Tak wiec
    poki co pozostane przy tafli szkla, choc od jakiegos czasu mam ochote
    sprobowac systemu Blackberry.

    Pozdro.. TK

  • 8. Data: 2015-08-24 16:21:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 sierpnia 2015 15:27:38 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    >Tak wiec
    > poki co pozostane przy tafli szkla, choc od jakiegos czasu mam ochote
    > sprobowac systemu Blackberry.

    Jeszcze Firefox chyba jest

  • 9. Data: 2015-08-24 18:47:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mógłbyś zauważyć że jest XXI wiek. Część zawodów zniknie tak jak zniknęli kiedyś
    kowale. Kiedyś postęp w technice podwajał się co kilkaset lat. Teraz częściej niż co
    rok. Są samochody co same jeżdzą, samoloty co same latają Drona można kupić w
    sklepie, ceny od kilkuset złotych. Taki za dwa tysiące jak się zgubi to sam wraca
    skąd był wypuszczony. Pewno jestem ze dwa razy starszy niż Ty i mnie więlszość rzeczy
    nie dziwi.

  • 10. Data: 2015-08-26 17:32:26
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    > Widze, ze czas kiedy google w kooperacji z facebookiem bedzie doradzal z
    > kogo bedzie lepsza zona jest coraz blizszy. :-)

    Jak uslyszalem o Google Glass to sie czegos takiego spodziewalem: idziesz ulica, i od
    reki widzisz ktora pani wolna, czy blisko mieszka i czy przypadkiem nie ma podobnych
    zinteresowan :)

    bajcik