  • 1. Data: 2021-12-12 07:49:41
    Temat: Re: grzebień kogutka
    Od: nurt <n...@s...prv>

    W dniu 2021-12-11 o 18:37, KANALIA* Zenek Kapelinder UJADA na
    PL.SOC.POLITYKA:

    cek-kurski-zamienil-telewizje-w-supernowoczesna.html

    > Jak nie chcesz mieć pizdziak vel runt dziura w dupie wszy to weź rzadszy grzebień.
    I ojca, ty już dobrze wiesz czego nie robić ojcu jak łapę do szczanie podnosi.

    wierzę w twoje doświadczeniu w używaniu "rzadkiego grzebienia".

    Szach i mat zdychający kundlu! ;-))))

    DO BUDY ZAWSZONY PSI BĘKARCIE!*