  • 1. Data: 2021-12-10 17:59:19
    Temat: Publiczne ostrzeżenie - cieknące czajniki elektryczne
    Od: a a <m...@g...com>

    1. Czajnik elektryczny ze stali nierdzewnej
    Model: SK-1205
    sprzedawany przez Biedrone w Polsce
    z logo Hoffen

    Zakupiony w czerwcu 2021
    silnie wycieka woda z okienka wodowskazu
    nawet do 1 szklanki na tydzień

    Zagrożenie zdrowia i zycia w wyniku porażenia prądem

    Woda cieknie na podstawkę z przyłączem elektrycznym pod podstawkę

    Wadliwie zamocowane jest plastikowe okienko, które się rozszczelnia
    w czasie użytkowania i tworzący się kamień kotłowy
    odsuwa wadliwie zamocowaną, plastikowa zaslepkę

    Ten tam problem z nieszczelnością wody

    w czajnikach elektrycznych

    2. Russel Hobbs
    Model Nr 18152

    3. Morphy Richards

    Nie wyrzucam cieknących czajników elektrycznych, bo może się przydadzą jako doniczki
    do kwiatków na pole

    Ale problem jest powazny, gdyz wyciek wody jest duży i m okra cała podstawka i stolik
    pod podstawką, a tam zasilanie 230V i jak ktos dotknie gołą ręka to może go prąd
    porazic

  • 2. Data: 2021-12-10 18:16:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 10 grudnia 2021 o 17:59:21 UTC+1 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    stolik pod podstawką, a tam zasilanie 230V i jak ktos dotknie gołą ręka to może go
    Szkoda że zauważyłeś.

  • 3. Data: 2021-12-10 21:07:26
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 10/12/2021 17:59, a a wrote:
    > Ale problem jest powazny

    Aż tak, aby pisać o tym na usenet? Myślisz, że uratujesz w ten sposób
    pusty zbiór innych ludzi czytających usenet i posiadajacych cieknący
    czajnik z Biedronki?

    Pisz Pan do jakiejś gazety.

    PS. A jak by grzać wodę Peltierami? W czajniku!

  • 4. Data: 2021-12-10 21:13:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 10 grudnia 2021 o 21:07:33 UTC+1 heby napisał(a):

> [...]
    > czajnik z Biedronki?
    >
    > Pisz Pan do jakiejś gazety.
    >
    > PS. A jak by grzać wodę Peltierami? W czajniku!
    kupił chińskie gówno za 19,99 to czego oczekuje?

  • 5. Data: 2021-12-10 21:48:15
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 10 December 2021 at 21:13:20 UTC+1, 4...@g...com wrote:

    > kupił chińskie gówno za 19,99 to czego oczekuje?
    na paragonie jest cena 50zł

    Mam od lat czajnik AEG typ WK8281
    i on tez ma plastikowe okienko wodowskazu, ale nie cieknie, gdyż okienko szczelnie
    przylega do zewnętrznej obudowy
    Uzywam go jedyn ie do gotowania jajek , bo jest plastikowy a tylko dno z grzałka
    metalowe

  • 6. Data: 2021-12-10 22:42:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 10 grudnia 2021 o 21:48:19 UTC+1 m...@g...com napisał(a):

> [...]
    przylega do zewnętrznej obudowy
    > Uzywam go jedyn ie do gotowania jajek , bo jest plastikowy a tylko dno z grzałka
    Za 5 dych są czajniki z dożywotnia gwarancja. Kupiłeś za 5 dych czajnik który gdzieś
    indziej kosztuje 19,99. Nie kupuj na drugi raz gówna.

  • 7. Data: 2021-12-10 22:53:05
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W piątek, 10.12.2021 o 21:13, Zenek Kapelinder napisał:

    > kupił chińskie gówno za 19,99 to czego oczekuje?

    Gdyby był bałuciarzem, to kupiłby ten czajnik po drodze w Biedrze
    na Srebrnej, idąc z Limanki do Centrum Świadczeń Socjalnych przy
    Urzędniczej po wypłatę, jak ty. Ale nie sądzę, że on też.

    --
    Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza
    (przysłowie łódzkie)

  • 8. Data: 2021-12-10 23:26:54
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 10.12.2021 o 17:59, a a pisze:
> [...]
    stolik pod podstawką, a tam zasilanie 230V i jak ktos dotknie gołą ręka to może go

    Pogronrzam siem f tfoim bulu.

    Fpisójcie miasta i fsie.

    Biadolisz, bo co? Bo kupiłeś jakieś gówno w sklepie w którym "kroją"
    naiwnych biedaków i nie chcą teraz przyjąć reklamacji?

    Czy dlatego, że połaszczyłeś się na najtańsze gówno?

    Ja dla przykładu na co dzień używam czajniki szklane i tu żaden nie
    cieknie. Idealnie widać ile w nich wody i kiedy wlać octu, aby
    odkamienić. Mam też czajniki z nierdzewki, które używam na wypadach, ale
    są to czajniki z funkcją termosu, bez wzierników. Bo i po co miały by
    być tam wzierniki?

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 9. Data: 2021-12-10 23:56:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 10 grudnia 2021 o 22:53:06 UTC+1 Collie napisał(a):

> [...]
    > Urzędniczej po wypłatę, jak ty. Ale nie sądzę, że on też.
    >

    > --
    > Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza
    A cho!j collie. Jak się dzisiaj czujesz? Z wyjątkiem głowy nic cię boli?

  • 10. Data: 2021-12-11 08:20:36
    Od: nurt <n...@s...prv>

    stolik pod podstawką, a tam zasilanie 230V i jak ktos dotknie gołą ręka to może go
    prąd porazic
    > Szkoda że zauważyłeś.

    szkoda, że nie wsadziłeś tam swojej łapy kanalio!*

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!