  • 11. Data: 2021-12-11 08:20:42
    Temat: Re: Publiczne ostrzeżenie - cieknące czajniki elektryczne
    Od: nurt <n...@s...prv>

    > kupił chińskie gówno za 19,99 to czego oczekuje?

    kupiłeś to teraz żryj psi kurduplu!*

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 12. Data: 2021-12-11 08:20:48
    Od: nurt <n...@s...prv>

    przylega do zewnętrznej obudowy
    > Za 5 dych są czajniki z dożywotnia gwarancja. Kupiłeś za 5 dych czajnik który
    gdzieś indziej kosztuje 19,99. Nie kupuj na drugi raz gówna.

    ty kupiłeś to teraz żryj! *

  • 13. Data: 2021-12-11 08:20:52
    Od: nurt <n...@s...prv>

    > A cho!j collie. Jak się dzisiaj czujesz? Z wyjątkiem głowy nic cię boli?

    o chooy kogucie! jak się dzisiaj czujesz? z wyjątkiem kichy stolcowej
    nic cię nie boli?*

  • 14. Data: 2021-12-11 16:11:25
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Ja dla przykładu na co dzień używam czajniki szklane i tu żaden nie
    > cieknie. Idealnie widać ile w nich wody i kiedy wlać octu, aby
    > odkamienić. Mam też czajniki z nierdzewki, które używam na wypadach, ale
    > są to czajniki z funkcją termosu, bez wzierników. Bo i po co miały by
    > być tam wzierniki?

    a ja po trzecim gównianym i cieknącym czajniku zacząłem kupować czajniki
    tefala i od tamtej pory nie wymieniam czajników z takiego powodu...

    Avast.

  • 15. Data: 2021-12-11 23:39:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:61b3d430$0$535$65785112@news.neostrada.pl>
    user Uzytkownik pisze tak:

    > Ja dla przykładu na co dzień używam czajniki szklane i tu żaden nie
    > cieknie.

    Jak ktoś ma gównianą rękę do zakupów + brak wyobraźni
    to potem dwa razy płaci.

    Mam noname z ASDA za 12 i noname z Tesco
    Ten z Tesco ma widoczną grzałkę ale kosztował 6.

    Gotuję w nim wodę-przyspieszacz do garnków na gazie.
    Nic się nie dzieje bo nie ma okienka.

    --
    Piter

    tej zimy kup swetry dla rodziny

  • 16. Data: 2021-12-12 00:18:12
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 11 December 2021 at 23:39:53 UTC+1, PiteR wrote:
> [...]
    >
    > Mam noname z ASDA za 12 i noname z Tesco
    > Ten z Tesco ma widoczną grzałkę ale kosztował 6.
    >
    > Gotuję w nim wodę-przyspieszacz do garnków na gazie.

    gratulacje

    Mam jeszcze stary cięknący czajnik Morphy Richards, elektryczny, zasilany z
    podstawki
    i pewnego razu włączyłem kuchenke elektryczną
    i postawilem czajnik elektryczny na elektrycznej kuchence (uznałem to za naturalne ;)
    i wytopiło cała dolną pokrywę plastikową

    Kupiłem już kolejny czajnik elektryczny, szklany, bez szybki plastikowej
    MPM BCZ-01

    Ale te szklane też ciekną, bo taki miałem
    Wyciek jest w miejscu dolnego łączenia szkła z metalową podstawą, tam gdzie dokoła
    świecą ledy

    Jak kto zainteresowany to podam model

  • 17. Data: 2021-12-12 10:26:47
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 10.12.2021 o 17:59, a a pisze:
> [...]
    > nawet do 1 szklanki na tydzień
    >
    > Zagrożenie zdrowia i zycia w wyniku porażenia prądem
    >
    > Woda cieknie na podstawkę z przyłączem elektrycznym pod podstawkę
    >
    > Wadliwie zamocowane jest plastikowe okienko, które się rozszczelnia
    > w czasie użytkowania i tworzący się kamień kotłowy
    > odsuwa wadliwie zamocowaną, plastikowa zaslepkę
    >
    > Ten tam problem z nieszczelnością wody
    >
    > w czajnikach elektrycznych
    >
    > 2. Russel Hobbs
    > Model Nr 18152
    >
    > 3. Morphy Richards
    >
    > Nie wyrzucam cieknących czajników elektrycznych, bo może się przydadzą jako
    doniczki do kwiatków na pole

    Dlaczego po prostu nie reklamujesz?

    --

    Ewa

  • 18. Data: 2021-12-12 10:36:13
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 12.12.2021 o 10:26, FEniks pisze:
    > Dlaczego po prostu nie reklamujesz?

    Myślisz, że uznają mu reklamację skoro on tak użytkuje czajniki
    elektryczne?:

    " ...postawilem czajnik elektryczny na elektrycznej kuchence (uznałem to za naturalne
    ;)
    i wytopiło cała dolną pokrywę plastikową"

  • 19. Data: 2021-12-12 15:51:14
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 12.12.2021 o 10:36, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > to za naturalne ;)
    > i wytopiło cała dolną pokrywę plastikową"

    Aaa, to kolejny usenetowy dziwoląg, nie wiedziałam...

    --
    Ewa