  • Data: 2016-09-22 14:29:34
    Temat: Re: grzejecie?
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-22 o 13:21, quent pisze:

    > Ale po co uzganiać?
    > WG działa jak chce a nie jak chcemy.
    > Czasem zaduch czasem wręcz przeciwnie - za dużo nawiewa.
    > Tym się właśnie różni od WM.
    > Nie miałeś w domu nigdy zaduchu?
    > Nie wierzę.

    Dobrze sie zastanawiam czy w ogole kiedys w domu. W mieszkaniu niejednym
    owszem, nie raz. Nie kojarze tez czy przy wiekszych imprezach domowych
    odczuwalem cos takiego. Byc moze, ale jesli sie musze zastanawiac to
    zjawisko jest dosc marginalne. Po prostu nie czuje sytuacji
    rewolucyjnych jak brak kibla czy wody, jak Budyn pisal, zeby po
    zainstalowaniu WM radykalnie zmienilo sie moje zycie w domu. Nie mam
    zamiaru dowodzic, ze WG jest rownie dobra jak WM, bo nie jest. Ale czyms
    czlowiek musi sie kierowac podejmujac decyzje. Twoja alergie rozumiem.
    To jeden z powodow jaki mozesz podac, ktory mnie przekonuje bez
    komentarza. Nawet jesli sa inne to ten jest wystarczajacy. Ale po
    mieszaniu argumentow i ewolucji wnioskow w kolejnych watkach odnosze
    coraz bardziej wrazenie, ze ludzie zamontowali to sobie, bo uwierzyli,
    ze to oszczednosci jak nie wiem co. Bez tego to smrod, brud i robaki.
    Jakies szesc lat temu tak wlanie argumentowal decyzje jeden z moich
    znajomych. Glownie zaduchem i przerazajaca wilgocia w domu bez WM, bo
    okna szczelne itp.. Dzis wiemy, ze to bzdura a przeciez takich pierdol
    nie wymyslil sobie sam, tylko sie naczytal i uwierzyl. Jak z czasem sie
    okazuje, ze wcale nie gorzej da sie bez tego to zaczynaja sie dyskusje o
    komforcie, ze przeciez do kazdego buta z osobna nie da sie wywiewu WG
    podlaczyc a w kiblu po jednym klocku to tydzien tak smierdzi, ze sasiad
    u siebie na dzialce czuje. Zabawne sa tez argumenty rodem z sal
    weselnych, jak to ludzi sie najdzie na swieta Bozego Narodzenia i nie
    trzeba okien otwierac.

    Pozdro.. TK