  • Data: 2016-09-22 20:17:47
    Temat: Re: grzejecie?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.09.2016 o 08:39, scruffty pisze:

    > widzę, że te stworzenia tak właśnie mają, ale w sumie to dla nas dobrze:)
    >
    > U mnie też okna w dzień pouchylane. Trochę żałuję, że oprócz wodnego OP w
    > łazience nie dałem pod płytki dodatkowo maty grzejnej właśnie na takie
    > okresy przejściowe. A małą farelkę gdzieś pożyczyłem i nie wiem gdzie nóg
    > dostała - a to najszybszy sposób podniesienia temp. powietrza na 10 minut
    > przed prysznicem.
    Tak. Ciekawe efekty jeszcze można uzyskać lampą "kwoką" albo dowolnym
    innym naświetlaczem. znaczy farelek owiewając mokrą skórę, dość tak
    nawet odbiera ciepła, nawet jeśli sam wytwarza gorące powierze.
    natomiast "naświetlacz" nie robi wiatru. Kiedyś córka powiedziała: Tata
    włącz to słońce bo mi zimno :)

    ToMasz