  • Data: 2016-09-23 16:25:56
    Temat: Re: grzejecie?
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 23 września 2016 14:46:12 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Współczuję.

    Najwyraźniej Sebastian badzo lubi swój kominek, tak jak by kto preferował bardziej
    rower niż tramwaj :)

    Przyglądam się takim dyskusjom uważnie, bo sam mam komin do kominka, miejsce na
    kominek, drewno do kominka ale bez samego kominka (a właściwie piecyka
    wolnostojącego, bo o takim myślałem). Zobaczy się.