  • Data: 2016-09-23 14:45:53
    Temat: Re: grzejecie?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Odpalam codzienie w sezonie już 5-ty rok.

    Współczuję.

    > Kominek dalej coś czego nie dają inne źródła ciepła:

    Bzdura.

    > a) natychmiastowe wrażenie ciepła
    > b) promieniowanie

    Promienniki podczerwieni elektryczne i gazowe dają dokładnie tak samo
    natychmiastowe wrażenie ciepła. Tyle, że efekt ten jest o wiele szybszy,
    brak syfu jak przy tradycyjnym kominku, zero roboty i marnowanego czasu,
    aby przygotować opał.
    P.S. Żeby nie było to są też promienniki w formie kominków, a
    promienniki gazowe są także z zamkniętymi komorami.
    U jednego z moich klientów uruchamiałem gazowy kominek-promiennik w
    ogromnym salonie. Tyle, że kominek był długości ok. 6m. Rozpalało się w
    nim wciskając jeden guzik pilota :)

    > Ekonomia nie ma znaczenia bo nie po to ma sie kominki. Ale co kto
    > lubi. U mnie jesień i wiosna to czas kiedy kominek pozwala na
    > impulsowe ocieplenie salonu jak trzeba. A często trzeba.

    Skoro ekonomia nie ma znaczenia to dlaczego by nie promienniki
    elektryczne czy gazowe?

    No tak. Jak się nie najebiesz, nie upierd.....sz, nie nanosisz, nie
    narąbiesz to się nie liczy :)

    Poza tym żona też musi mieć co do roboty: wycierać kurze, prać firanki,
    zmywać podłogi, gonić męża, żeby w końcu pomalował ściany ... :D