  • Data: 2016-09-22 22:51:56
    Temat: Re: grzejecie?
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    > Do momentu wyczuwalnego promieniowania: 15 minut, do momentu gdy staje
    > się wyraźnie ciepło - 30 minut. W porownaniu z 6h podłogówki to jest
    > *natychmiast*.
    >
    > Fakt że kominek brudzi, smierdzi, pierdzi a mój jeszcze jest kotłem.
    > Przyjemnośc przyjscia do domu przy -10 na zewnątrz i popatrzenia sobie
    > po chwili w strzelające drewno jest. Od 5 lat bawi tak samo.

    Bawic bawi, ale w porownaniu z gazem do ktorego zagladac nie trzeba to
    mnie obsluga bawi srednio. Jak sie pali jest OK, ale kiedys zgasnie.
    Szyba sie uje..ie, popiol trzeba wybrac, rozpalic... Fajny gadzet, ale
    moim zdaniem nie nadaje sie do ogrzewania domu. W mrozne dni, kiedy
    wraca sie przemarznietym do domu to jest naprawde przyjemny gdy sie
    pali. Mimo to nastepnym razem dwa razy bym sie zastanowil czy stawiac.

    Pozdro.. TK