    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: halogeny 12V - jak rozwi?zać ?ciemnianie ?
    Date: Thu, 1 Jan 2009 17:03:04 +0100
    <16m6se1sia0xf.1v9blvg2hzrdi$.dlg@40tude.net> <gj0fh4$ccb$1@news3.onet>
    <o...@o...org.pl>
    <gj4mou$1vk$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <1ckw2tdv8ix57$.dlg@oldfield.org.pl>
    <gj689u$m5t$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <1...@o...org.pl>
    <gj7kq8$ajn$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <1...@o...org.pl>
    <gj8jvq$ah5$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <3...@o...org.pl>
    <gja3l7$1ii$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <1ls94iszx2oxc$.dlg@oldfield.org.pl>
    <gjg2h3$1co$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <1e3p8yuzfapzo$.dlg@oldfield.org.pl>

    > Jacusiu, nie będę na Twoje życzenie kłamał tak, jak to Ty czynisz.

    Jajakodasiu nie wyobrażaj sobie, że wszyscy będą kłamać tylko dlatego, że
    akurat tobie jest to wygodne.

    > Tak, Jacusiu, oczywiście. NA szczęście Ty, jajakoko wiesz, że tak się nei
    > robi i dlatego tez Twoje rozwiązania sa tylko powielaniem tego, co 'sie
    > robi'. A postep dokonuje się dzięki tym, którzy tego nie wiedzą i
    > ośmielają
    > się zrobić to, czego jajakoko się nei tknie :D

    Akurat twoje rozwiązanie nie jest niczym nowatorskim i z całą pewnością nie
    przyczynia się do postępu technicznego, a wręcz przeciwnie uwstecznia go. Z
    całą pewnością układy PWM choć podobne do rozwiązania proponowanego przez
    ciebie wymagają trochę więcej wiedzy.
    Co do kłamstw - masz rację nie powinienem był ciebie oszukiwać pisząc, ze
    trochę się znasz na elektronice, gdyż swoimi wypowiedziami udowadniasz, że
    twoja znajomość elektroniki jest znikoma.
    Na tym kończę, życząc więcej zdrowia psychicznego w nowym 2009 roku.