  • 1. Data: 2009-01-01 16:03:04
    Temat: Re: halogeny 12V - jak rozwi?zać ?ciemnianie ?
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Jacusiu, nie będę na Twoje życzenie kłamał tak, jak to Ty czynisz.

    Jajakodasiu nie wyobrażaj sobie, że wszyscy będą kłamać tylko dlatego, że
    akurat tobie jest to wygodne.

    > Tak, Jacusiu, oczywiście. NA szczęście Ty, jajakoko wiesz, że tak się nei
    > robi i dlatego tez Twoje rozwiązania sa tylko powielaniem tego, co 'sie
    > robi'. A postep dokonuje się dzięki tym, którzy tego nie wiedzą i
    > ośmielają
    > się zrobić to, czego jajakoko się nei tknie :D

    Akurat twoje rozwiązanie nie jest niczym nowatorskim i z całą pewnością nie
    przyczynia się do postępu technicznego, a wręcz przeciwnie uwstecznia go. Z
    całą pewnością układy PWM choć podobne do rozwiązania proponowanego przez
    ciebie wymagają trochę więcej wiedzy.
    Co do kłamstw - masz rację nie powinienem był ciebie oszukiwać pisząc, ze
    trochę się znasz na elektronice, gdyż swoimi wypowiedziami udowadniasz, że
    twoja znajomość elektroniki jest znikoma.
    Na tym kończę, życząc więcej zdrowia psychicznego w nowym 2009 roku.

  • 2. Data: 2009-01-01 18:10:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 1 Jan 2009 17:03:04 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > Jajakodasiu nie wyobrażaj sobie, że wszyscy będą kłamać tylko dlatego, że
    > akurat tobie jest to wygodne.

    Jacusiu, nie wyobrażam sobie. Jedynie stwierdzam, że Ty mijasz sie z
    prawdą. Ani nei wyobrażam sobie, ani też że wszyscy.

    > Akurat twoje rozwiązanie nie jest niczym nowatorskim i z całą pewnością nie

    Tak, Jacusiu, zmiana płyty. Jeszcze niedawno stwierdzałeś, że się nei da,
    teraz zaś atakujesz z innej strony.
    Tak, wiem - w tym co na pamięc zakuwałes było, że 'się robi' inaczej.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 3. Data: 2009-01-01 19:36:27
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Tak, Jacusiu, zmiana płyty. Jeszcze niedawno stwierdzałeś, że się nei da,
    > teraz zaś atakujesz z innej strony.
    > Tak, wiem - w tym co na pamięc zakuwałes było, że 'się robi' inaczej.

    Miałem nadzieję, że wyskoczysz z czymś naprawdę ambitnym i przedstawisz
    genialne rozwiązanie, które zaskoczy nawet mnie.
    Niestety kolejny raz zawiodłeś swoimi pomysłami, które są po prostu do
    du.... i powie ci to każdy, kto ma odrobinę wiedzy i doświadczenia w tej
    dziedzinie.
    Wynika to z twojego braku wiedzy i doświadczenia. Po prostu nie poradził byś
    sobie z rozwiązaniami opartymi o poważniejszą elektronikę, a już nie mówiąc
    o mikrokontrolerach. Dlatego "rzeźbisz" chwytając się za rozwiązania
    najprostsze i chcesz udowodnić całemu światu, że twoje pomysły choć mające
    masę wad są genialne, a wszystkie inne złe.
    Masz rację, są genialne, ale tylko dla osób posiadających tak niski poziom
    wiedzy jak ty, nie potrafiących zrobić czegoś bardziej złożonego od
    kilograma drutu i 2 kilogramów oporników i pół kilograma gwoździ :)
    Z tego co widzę to tak jest we wszystkich dziedzinach, którymi się
    zajmujesz. Coś wiesz, ale nie do końca, a przy tym z uporem maniaka kreujesz
    się na "guru" w tych dziedzinach.
    A co zaś się tyczy twoich bezczelnych kłamstw, Adasiu Płaszczyco to wsadź je
    sobie w d...., może staniesz się mądrzejszy :)

  • 4. Data: 2009-01-01 19:48:32
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 1 Jan 2009 20:36:27 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

> [...]
    > Niestety kolejny raz zawiodłeś swoimi pomysłami, które są po prostu do
    > du.... i powie ci to każdy, kto ma odrobinę wiedzy i doświadczenia w tej

    Oczywiście, Jacusiu. Kazdy tak zadufany w sobie jak Ty zakuwacz uzna, że
    'tak sie nie robi'. I dlatego też, powtarzam po raz kolejny, tacy zakuwacze
    mówiący wciaż o tym, czego sie nie robi nigdy nei zrobią czegoś
    oryginalnego, co rowiązuje problem i działa. Beda w kółko gadali 'jajakoko'
    i wmawiali, że się nie da.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 5. Data: 2009-01-01 22:26:26
    Od: "Artur Miller" <a...@d...com>

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message

    a czy mozecie sobie łaskawie iść w pizdu z tą wymianą uprzejmości ? niech
    jeden do drugiego zadzwoni, pogadajcie sobie prywatnie, chyba ze obaj się
    jakos dowartościowujecie publicznością ... moze sobie konia walicie jak
    czytacie na usenecie swoje wypierdy ?

    @

  • 6. Data: 2009-01-01 22:39:45
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

> [...]
    > jeden do drugiego zadzwoni, pogadajcie sobie prywatnie, chyba ze obaj się
    > jakos dowartościowujecie publicznością ... moze sobie konia walicie jak

    Jak widać poza nami także to kogoś podnieca :))))

  • 7. Data: 2009-01-01 23:01:50
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 1 Jan 2009 23:26:26 +0100, Artur Miller napisał(a):

    > a czy mozecie sobie łaskawie iść w pizdu z tą wymianą uprzejmości ? niech

    Alez możemy - wystarczy, że użyjesz KF-a.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356