  • 1. Data: 2009-01-01 17:11:13
    Temat: Rozdzielnia budowlana - schemat zdjęcia instrukcja
    Od: "news.neostrada.pl" <m...@o...pl>

    Witam
    Koledzy czy jest gdzieś pomysł, schemat dokłądny lub wykonanie na rbetkę na
    małą budowłę pomieszczenie gospodarcze .

    Szukałem na forum i jest pare pomysłów, ale nie szkodzi zapytać.

    Chodzi mi o to aby
    1. były 3 gniazdka 220
    2 Wył główny P_O_L
    3. 2 lub 3 rózne gniazda 380V - bo każdy fahowiec ma inne wtyczki i trzeba
    kombinować
    4 No i może coś jescze zaproponujecie, wasze doświadczenie jest cenniejsze
    niz wszystko więc, może coś pomożecie mi w tej materii.

    Z góry serdeczne dzięki

  • 2. Data: 2009-01-02 08:49:18
    Od: "Rob" <r...@w...pl>

> [...]
    > 2 Wył główny P_O_L
    > 3. 2 lub 3 rózne gniazda 380V - bo każdy fahowiec ma inne wtyczki i trzeba

    Założenia sam sobie wyznaczyłeś, więc o co jeszcze pytasz? Bo chyba nie o
    schemat :)

    Rob

  • 3. Data: 2009-01-02 16:28:19
    Od: "mkonst" <m...@e...put.poznan.pl>

    news.neostrada.pl wrote:
    > 3. 2 lub 3 rózne gniazda 380V - bo każdy fahowiec ma inne wtyczki i
    > trzeba kombinować

    Też sie zastanawiałem co zrobić ale w końcu zamontowałem jedno: 32A
    pięciostykowe, okrągłe bolce i jakoś wszyscy fachowcy się do tego
    dostosowywali.
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl