  • 1. Data: 2009-01-01 16:34:31
    Temat: Re: ile udało wam sie stargować na cenie m2 u dewelopera
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "e--kran" napisał:
    > Przecież napisałem, że wyszło mi 4 tys. zł./m2 z działką a nie żadne 940
    > zł.
    > Działkę przemilczę ;-)

    kuźwa, co tu przemilczać? esbecy już śpia wiec możesz śpiewać:O)

    A Kiedy przyjdą przeszukać Twój dom,
    Ten, w który mieszkasz chłopie,
    Kiedy sprawdzą twój CD-ROM,
    I na płytach nagrane kopie,
    Gdy pod drzwiami staną, i nocą
    Nakazem w dłoni w drzwi załomocą -
    Wiesz o jaką im chodzi zbrodnię?
    Ściągałeś pliki Przez dwa tygodnie.
    Już przed twym domem setki są glin,
    Dokąd uciekać? Chyba do Chin.
    A wszystko przez to, że owe dane,
    Wprost z Ameryki były pobrane
    Co czyni z ciebie kogoś gorszego,
    Niźli mordercę wielokrotnego...

    kuźwa, mój brat wybudował 2 piętrowy dom (fakt ze koszmarny kwadraciak) a
    przecież nie maiał pieniędzy, bo skad? majatku żadnego, pracy w życiu też
    nie maił, bo skad takie tu bezrobocie, wiec chyba beton, stal, pustaki i
    styropian mu w hurtowniach darmo dawali, więc jak widać można za darmo
    budować:O)
    o dzięki ci o wielkli Tusku Tusku, to prawdziwy cud, miałeś rację:O)

    > Wszystkie instalacje powiedzmy 40 tys. zł. (w tym kotłownia z piecem
    > kondensacyjnym, wszyzstkie grzejniki, elektryka, kanalizacja, przyłącza,
    > drenaż opaskowy itp. itd.)
    > Wykończenie liczymy raczej w setkach tysięcy niż w tysiącach. Nie będę
    > rozwijał tematu bo po co się denerwować ;-)
    > Ogrodzenie 55 mb słupki z ładnej imitacji kamienia + przęsła stalowe z
    > deskowaniem + brama wjazdowa Wiśniowski + 60m2 kostki brukowej + opaski
    > wokół
    > domu powiedzmy ~50 tys. zł.

    no dobra, o piecu i opasce zapomniałem i trochę uprościłem, moja wina, moja
    wina, moja wielka wielka wina:O(
    więc w twoim wypadku wyszło 2 tysiace (tak jam mówiem ze domek jednorodzinny
    kosztuje przynajmniej 2 razy drozej, więc wychodzi że dałeś pół melona za
    działkę, strzelę że kosztowała około 5milionów za hektar i juz wiemy gdzie
    ta spekulacyjna bańka się podziała, bo jakiś esbecki urzędas złodziej kupił
    ten grunt rolny w cenie 15tyś/ha a sprzedał za 5 melonów, czyli z ponad
    3000% przebitką:O(

    > Zejdź lepiej na ziemię i licz według cen ziemskich (a nie z Księżyca),
    > polskich, i to z roku 2008 a nie 1952. Nieustannie słyszę, że ktoś tam
    > gdzieś
    > zbudował dom (i mieszka w nim) za 100 tys. zł. tylko jeszcze nie widziałem
    > takiego cudaka. I pewnie nie zobaczę. Może to takie zjawisko jak Yeti albo
    > Wielka Stopa ;-)

    a mojemu bratu się uidało nawet za darmo,
    i nic jeszcze dzisiaj nie piłem bo dopiero wstałem:O)