  • 1. Data: 2009-01-01 16:48:09
    Temat: Re: ile udało wam sie stargować na cenie m2 u dewelopera
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "scream" napisał w:
    > Stary, co Ty za glupoty opowiadasz... Skoncz juz. Na Bemowie developerzy
    > kupuja dzialki po 4 tysiace za metr z pocalowaniem w reke, na Grochowie po
    > 2,2-2,5 tys. przy czym nigdy nie moze byc wiecej jak 50% zabudowy. Czyli
    > realny koszt metra dzialki budowlanej to od 4,5 do 8 tysiecy zlotych za
    > metr.

    oj stary a ty się liczyć i głowy używać naucz, pewnie ze grunty miastowe są
    korupcyujnie nadmuchane, wierzę ci ze chodzą po 5tyś/metr, ale jak zbudujesz
    na takim gruncie 15 pięter to ci cena metra jedynie o 300zł/metr wzrosnie,
    kapisz? acha a rynkowe ceny gruntów rolnychj w całęj polsce wachaja się na
    poziomie 15tyś/ha czyli 1,5zł/m2

  • 2. Data: 2009-01-01 18:04:23
    Od: "Bob" <w...@a...com.pl>

> [...]
    > są korupcyujnie nadmuchane, wierzę ci ze chodzą po 5tyś/metr, ale jak
    > zbudujesz na takim gruncie 15 pięter to ci cena metra jedynie o 300zł/metr
    A dla 100 piętrowego już tylko 30 zł za metr. Myśąłem ze ty jesteś
    specjlistą a ty geniuszem jesteś.

    > kapisz? acha a rynkowe ceny gruntów rolnychj w całęj polsce wachaja się na
    > poziomie 15tyś/ha czyli 1,5zł/m2
    Aha, pewnie też pamiętasz jakie są średnie ceny uzbrojenia gruntu rolnego
    który kosztuje na rynku 15 tys. PLN za m2. Możesz podać?

  • 3. Data: 2009-01-01 18:15:24
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 1 Jan 2009 17:48:09 +0100, gargamel napisał(a):

> [...]
    > kapisz? acha a rynkowe ceny gruntów rolnychj w całęj polsce wachaja się na

    Tylko ze nie zbudujesz 15 pieter bo warunki zabudowy zwykle okreslaja
    zabudowe do wys. 3 pietra. Kapisz? Policzylem zreszta 200 mieszkan po 70
    metrow, to nie jest malo szczegolnie ze sporo jest inwestycji gdzie
    mieszkania sa 40-60 metrowe.

    --
    best regards,
    scream

  • 4. Data: 2009-01-01 20:43:38
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "scream" napisał:
    > Tylko ze nie zbudujesz 15 pieter bo warunki zabudowy zwykle okreslaja
    > zabudowe do wys. 3 pietra. Kapisz?

    kapie, przedstawiasz sytuacje rodem z wrocławia, tak wiem, na gruncie rolnym
    też niby nie popbudujkesz, a skoro jesteśmy już przy wrocłąwiu to zobacz że
    tam budują 200 piętrowy SkyTower, a pod wrocławiem na gruncie rolnym
    pioerwszej klasy powstaja ogromniaste fabryki jedna za drugą, wiuec jednak
    można:O)
    jak posmarujesz to możesz, a jak bidak jesteś i nie masz komuchów w rodzinie
    to śpij pod mostem:O(

  • 5. Data: 2009-01-01 20:46:39
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "Bob" napisał:
    > A dla 100 piętrowego już tylko 30 zł za metr. Myśąłem ze ty jesteś
    > specjlistą a ty geniuszem jesteś.

    dzięki, ale naprawdę nie ma co się podniecać, podstawufke skończyłem:O)

    > Aha, pewnie też pamiętasz jakie są średnie ceny uzbrojenia gruntu rolnego
    > który kosztuje na rynku 15 tys. PLN za m2. Możesz podać?

    mogę, to są koszta zbudowania drogi i doprowadzenia prądu, acha no i gruin
    orny we wsi też jest uzbrojony, bo droga i prunt musi być:O)