  • 1. Data: 2009-01-01 15:59:45
    Temat: Zwrot VAT
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

    Czy występując do US o zwrot VAT wypełnialiście załącznik VZM-1A lub VZM-1C ?
    Czytam i widzę, że: "załącznik nie jest obligatoryjny, wskazane formularze nie
    są drukami urzędowymi ! Zostały jedynie opracowane przez Ministerstwo
    Finansów, w celu ułatwienia składania wniosków. Wniosek możemy skonstruować
    sami, ważne jest to aby znalazły się tam informacje wskazane w formularzach."

    Czy to prawda? Jak na to patrzą konkretne Urzędy Skarbowe ? Mam wszystko w
    pięknym Excelu i najchętniej wrzuciłbym do US plik kopii faktur + wydruk tego
    arkusza zamiast przeklepywać do formularza VZM.

    Pozdrawiam
    e-kran

  • 2. Data: 2009-01-01 18:21:04
    Temat: Re: Zwrot VAT
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "e-kran" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy występując do US o zwrot VAT wypełnialiście załącznik VZM-1A

    Tak, aktualny program np. na podatki.pl

    A co do Excela zapytaj się w swoim skarbowym.

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2009-01-02 08:08:13
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > tego
    > arkusza zamiast przeklepywać do formularza VZM.

    Mogą sie nie zgodzić na Twoje zestawiania-zalezy od US
    Ale tu http://www.formatxls.republika.pl/id3.htm masz arkusz w exelu i super
    sie wypełnia ten formularz, potem łatwo drukuje i w US akceptuja bez łaski

    Krzysiek