  • 1. Data: 2009-01-01 18:12:27
    Temat: Re: halogeny 12V - jak rozwi?zać ?ciemnianie ?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 31 Dec 2008 18:33:25 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > jesteś na poziomie moona

    Marku, jak się dałeś wyprowadzić w pole Jacusiowi 'jajakoko tak się nei
    robi' i zapomniałeś spytać o warunki początkowe, albo na przykład dlaczego
    akurat sterowanie grupowe, a nie inne, to cóż, przyznałbys się jak facet do
    tego, że pieprznąłeś jak łysy grzywa o kant kuli.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 2. Data: 2009-01-04 13:56:44
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

> [...]
    > do
    > tego, że pieprznąłeś jak łysy grzywa o kant kuli.

    Jajakodasiu albo jesteś tak ograniczony, albo masz już zaawansowaną
    sklerozę.
    Wielokrotnie pytano się ciebie "dlaczego". Niestety nie raczyłeś udzielkić
    ani jednej odpowiedzi na to pytanie poza chamskimi atakami na każdą z osób,
    która raczyła poddawać w wątpliwość twoje rozwiązania.
    Tak więc Jajakodasiu nie wytykaj innym błędów, których jesteś sprawcą.

    Jeżeli masz choć odrobinę "oleju w głowie" to racz odpowiedzieć na pytanie
    bez idiotycznych wywodów "w czym sterowanie grupowe, które zaproponowałeś
    jest lepsze od sterowania fazowego lub PWM, które są powrzechnie stosowane
    ?". O wadach, których jest spora ilość już napisaliśmy prawie wszystko.
    Czekamy choć na jedną zaletę.
    Jaki więc jest sens lansowania rozwiązań, które posiadają same wady i nie
    mają zalet ?

  • 3. Data: 2009-01-04 19:16:51
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 4 Jan 2009 14:56:44 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > Wielokrotnie pytano się ciebie "dlaczego". Niestety nie raczyłeś udzielkić

    Podaj Msessage-id tych wielokrotnych pytań.
    Dalej nie czytam, wystarczy jedno kłamstwo.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 4. Data: 2009-01-05 00:43:30
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Podaj Msessage-id tych wielokrotnych pytań.
    > Dalej nie czytam, wystarczy jedno kłamstwo.

    Nie bawi mnie wyszukiwanie ID, sam sobie możesz wyszukać.
    A oto te fragmenty, które mam jeszcze w czytniku grup:

    ===============
    Pierwszy przykład moje pytanie i twoja odpowiedź:

    > Przegrałeś.
    ===============
    Drugi przykład także moje pytanie i twoja odpowiedź:

    /nieststy tu nie udzieliłeś żadnej odpowiedzi/
    ===============
    Kolejny przykład twojej rozmowy z kolegą T.M.F

    > Mam do powiedzenia tyle, że panowie od 'tak sie nei robi' nie potrafili
    > zrobić tak, żeby było dobrze. Ja widac nei wiedziałem, że się nei da i
    > 'taksienierobi'. Dlatego moje rozwiązania działa.
    ===============

    Pomijając już fakt, że kłócisz się pisząc o regulacji grupowej, której
    główną cechą i największą zaletą jest brak konieczności używania
    jakichkolwiek filtrów, gdyż układ sam w sobie generuje bardzo małe
    zakłócenia i w efekcie przedstawiasz jako dowód układ charakterystyczny dla
    przetwornic PWM z układem pompująco-filtrującym to zauważ, że nie dałeś
    konkretnej odpowiedzi na zadawane ci pytania "gdzie się stosuje i dlaczego
    jest lepszy twój układ regulacji ?"

    Wobec tego pytam po raz czwarty i ostatni:
    W czym proponowany przez ciebie układ jest lepszy od powszechnie stosowanych
    układów fazowych i PWM ?

    Jeżeli nie dasz odpowiedzi to będzie to oznaczało, że jedynym twoim celem
    jest generowanie flejmów i próba skłócania userów, czego dowodem jest
    nastawianie przeciwko mnie kolegi Marka. Ponadto będzie to oznaczało, że
    twoja wiedza na temat regulacji i sterowania jest znikoma.

  • 5. Data: 2009-01-05 22:24:26
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 5 Jan 2009 01:43:30 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > Nie bawi mnie wyszukiwanie ID, sam sobie możesz wyszukać.

    Ok, przyznaj zatem, że ich nie ma.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 6. Data: 2009-01-05 23:22:12
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Ok, przyznaj zatem, że ich nie ma.

    To, że ich nie potrafisz znaleźć nie oznacza, że ich nie ma.
    Widzisz, twoje lenistwo doprowadza cię do tego, że publicznie robisz z
    siebie idiotę.
    Znasz się na wszystkim i niczym. Jesteś wszechwiedzący, ale daleko ci do
    znajomości tematów, w których zabierasz dyskusję.
    Najgorsze jest to, że nie nie potrafisz się przyznać do błędów i czerpać z
    wiedzy innych.
    "Rżniesz geniusza", który wszędzie ma coś do powiedzenia i z uporem maniaka
    bronisz swoich idiotycznych ideologii.
    Jesteś zwykłym leniem, który z powodu lenistwa ma masę braków i typowym
    grupowym trolem, któremu się tylko wydaje, ze "jest alfą i omegą".
    Wobec tego żegnam. Wracaj tam, gdzie jest twoje miejsce, miejsce troli.

  • 7. Data: 2009-01-05 23:45:29
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    > Ok, przyznaj zatem, że ich nie ma.

    Rzniesz glupa, czy jestes glupi?

  • 8. Data: 2009-01-05 23:47:21
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 6 Jan 2009 00:22:12 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > To, że ich nie potrafisz znaleźć nie oznacza, że ich nie ma.

    Istotnie. Mówi o tym to, że nie potrafisz ich wskazać.
    Niemniej rozwieję Twa ciekawość - otóż sprzęt studyjny reagował
    zakłóceniami na dowolne, proponowane przez takich jak Ty jajakoko
    wiedzących układy sterowania fazowego. Po prostu - reagował i już. Co by
    owi fachowcy nie robili szedł przydźwięk jak cholera. Wymiana sprzętu nie
    wchodziła w rachubę. A ja z głupia frant spróbowałem zrobić inaczej, czyli
    sterowanie nie płynne, a skokowe (bo tylko 10 pozycji), co było
    wystarczające, za to nie zakłócało urządzeń studyjnych.
    --
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 9. Data: 2009-01-06 17:55:15
    Od: "Artur Miller" <a...@d...com>

    "T.M.F." <t...@n...mp.pl> wrote in message

    > Rzniesz glupa, czy jestes glupi?

    obserwując ten wątek odpowiedź nasuwa się raczej sama ...

    @