  • 1. Data: 2009-01-01 20:53:42
    Temat: Ktore grzejniki grzeja bardziej z przodu i mniej z tylu?
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Ktos pisal kiedys o takich. Moze ktos wie jaka firma i seria?

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2009-01-01 21:58:00
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Ktos pisal kiedys o takich. Moze ktos wie jaka firma i seria?

    wszystkie - zapowietrzone
    SJS

  • 3. Data: 2009-01-01 22:19:15
    Od: "Piotr_Boncza" <o...@m...com>

    Maniek4 wrote:
    > Ktos pisal kiedys o takich. Moze ktos wie jaka firma i seria?
    pisałem :)

    Kermi X2

    pozdrawiam Piotr

  • 4. Data: 2009-01-01 22:29:07
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr_Boncza" <o...@m...com> napisał w wiadomości
    > pisałem :)
    >
    > Kermi X2

    A wlasnie, tak mi sie zdawalo ze to Ty. :-))

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2009-01-01 22:31:42
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr_Boncza" <o...@m...com> napisał w wiadomości
    > pisałem :)
    >
    > Kermi X2

    Zapomnialem.
    Dzieki oczywiscie.

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2009-01-01 23:23:13
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr_Boncza"

    > Kermi X2

    Tak czytam jak to działa. I chyba to bardziej działa na wyobraźnię niż na
    spadek zużycia energii.

    Robert

  • 7. Data: 2009-01-01 23:51:45
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Robert Wańkowski wrote:

    > Tak czytam jak to działa. I chyba to bardziej działa na wyobraźnię
    > niż na spadek zużycia energii.

    mnie tam uczyli, że żeby ogrzać masę x potrzeba energii y
    i gdybym nie wiem co robił to tego zmienić się nie da...

    wiec nie rozumiem skąd te oszczędności...

    --
    pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-01-02 00:08:18
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "zkruk [Lodz]"

    > mnie tam uczyli, że żeby ogrzać masę x potrzeba energii y
    > i gdybym nie wiem co robił to tego zmienić się nie da...
    >
    > wiec nie rozumiem skąd te oszczędności...

    A już myślałem, że pozostanę osamotniony w moich przekonaniach podpartych
    słąbą znajomością fizyki.

    Robert

  • 9. Data: 2009-01-02 00:34:09
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 2 Jan 2009 01:08:18 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):

    > A już myślałem, że pozostanę osamotniony w moich przekonaniach podpartych
    > słąbą znajomością fizyki.

    A teraz pomysl, ile energii idzie w ścianę i przez nią w otoczenie.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 10. Data: 2009-01-02 03:58:04
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > A teraz pomysl, ile energii idzie w ścianę i przez nią w otoczenie.

    Adaś, ja jebe no...
    Każda grupę musisz skazić swoja wiedza?
    Miałem nadzieje, że na p.r.k, p.m.s, p.r.f wystarczająco się realizujesz....

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...