    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: halogeny 12V - jak rozwi?zać ?ciemnianie ?
    Date: Thu, 1 Jan 2009 20:36:27 +0100
    <16m6se1sia0xf.1v9blvg2hzrdi$.dlg@40tude.net> <gj0fh4$ccb$1@news3.onet>
    <o...@o...org.pl>
    <gj4mou$1vk$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <1ckw2tdv8ix57$.dlg@oldfield.org.pl>
    <gj689u$m5t$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <1...@o...org.pl>
    <gj7kq8$ajn$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <1...@o...org.pl>
    <gj8jvq$ah5$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <3...@o...org.pl>
    <gja3l7$1ii$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <1ls94iszx2oxc$.dlg@oldfield.org.pl>
    <gjg2h3$1co$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <1e3p8yuzfapzo$.dlg@oldfield.org.pl>
    <gjipja$qrd$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <1...@o...org.pl>

    > Tak, Jacusiu, zmiana płyty. Jeszcze niedawno stwierdzałeś, że się nei da,
    > teraz zaś atakujesz z innej strony.
    > Tak, wiem - w tym co na pamięc zakuwałes było, że 'się robi' inaczej.

    Miałem nadzieję, że wyskoczysz z czymś naprawdę ambitnym i przedstawisz
    genialne rozwiązanie, które zaskoczy nawet mnie.
    Niestety kolejny raz zawiodłeś swoimi pomysłami, które są po prostu do
    du.... i powie ci to każdy, kto ma odrobinę wiedzy i doświadczenia w tej
    dziedzinie.
    Wynika to z twojego braku wiedzy i doświadczenia. Po prostu nie poradził byś
    sobie z rozwiązaniami opartymi o poważniejszą elektronikę, a już nie mówiąc
    o mikrokontrolerach. Dlatego "rzeźbisz" chwytając się za rozwiązania
    najprostsze i chcesz udowodnić całemu światu, że twoje pomysły choć mające
    masę wad są genialne, a wszystkie inne złe.
    Masz rację, są genialne, ale tylko dla osób posiadających tak niski poziom
    wiedzy jak ty, nie potrafiących zrobić czegoś bardziej złożonego od
    kilograma drutu i 2 kilogramów oporników i pół kilograma gwoździ :)
    Z tego co widzę to tak jest we wszystkich dziedzinach, którymi się
    zajmujesz. Coś wiesz, ale nie do końca, a przy tym z uporem maniaka kreujesz
    się na "guru" w tych dziedzinach.
    A co zaś się tyczy twoich bezczelnych kłamstw, Adasiu Płaszczyco to wsadź je
    sobie w d...., może staniesz się mądrzejszy :)