  • 71. Data: 2022-03-06 07:17:47
    Temat: Re: homo sovieticus
    Od: Runt <r...@k...prv>

    W dniu 2022-03-05 o 23:23, Uzytkownik pisze:

    > Jeżeli uważasz, że to co piszę to są bzdury to opisz to co nie jest
    > bzdurą i wskaż co według ciebie jest szkodliwe w tym co napisałem.
    >
    > W przeciwnym wypadku kolejny raz robisz gównoburzę. Leki ci się już
    > skończyły czy może miałeś nieudany seks?

    W dniu 2022-02-24 o 15:21, KANALIA* Zenek Kapelinder na pl.soc.polityka
    ujada:

    "Tak rakietami porzuca gdzie będzie musiał. Taka ma doktrynę prowadzenia
    wojny. Nie jest tajna. Jeśli ja wiem że Rosja może użyć broni w dowolnym
    miejscu na ziemi jeśli uzna że jest stamtąd zagrożona to ci od wojny na
    Ukrainie też to powinni wiedzieć. Nie bombardują miast i wsi tylko
    składy broni i pasy startowe.

    Uważam że jeśli ludzie żyjący na jakimś obszarze chcą stworzyć własne
    państwo. I są przesłanki że mogą sobie poradzić. To należy dać im taka
    możliwość a nie wysyłać na nich wojsko żeby siła ich zatrzymać.

    Ukraina wysłała wojsko żeby spacyfikowało krnąbrnych mieszkańców okręgu
    Ługańsiego i Donieckiego. To wtedy według ciebie było w porządku?

    Słyszałeś że jak Krym wrócił do Rosji to powstała tam partyzantka czy
    raczej ludzie byli zadowoleni jak dostali zaległe wynagrodzenia i
    podwyżki pensji?

    Ukraina to sztuczny twór. Po chociażby 3 razy niższym niż w Rosji i
    Polsce PKB na obywatela widać że nie jest zdolna do samodzielnego
    istnienia. Przekreciarze rozkradajacy Ukrainę na prezydenta postawili
    klauna i artystę kabaretowego. I co ten klaun zrobił? Wprowadził stan
    wojenny żeby nikt z Ukrainy legalnie nie mógł wyjechać bo zabraknie
    mięsa armatniego broniącego majątków oligarchów. Rosja ma sporo za
    uszami ale akurat w tym przypadku co jest jestem za Rosja."

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 72. Data: 2022-03-06 19:02:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 5 marca 2022 żeo 23:23:24 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    >
    > W przeciwnym wypadku kolejny raz robisz gównoburzę. Leki ci się już
    > skończyły czy może miałeś nieudany seks?

    Nam podejrzenie graniczace z pewnością że we Lwowie nie byłeś.
    Bo byś głupot nie wypisywał.
    Przestań pisać bzdury skoro temat znasz tyle co wygrzebałes w w google
    Onuco ruska.o wodnym(bezwodnym) chlebie pisz- rozweselisz coniektórych w tych
    trudnych czasach.

  • 73. Data: 2022-03-07 07:37:41
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2022-03-06 o 19:02, IDIOTA* Kris pisze:

> [...]
    > Onuco ruska.o wodnym(bezwodnym) chlebie pisz- rozweselisz coniektórych w tych

    W dniu 2022-02-24 o 15:21, KANALIA* Zenek Kapelinder UJADA na
    pl.soc.polityka:

  • 74. Data: 2022-03-07 09:35:42
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W poniedziałek, 7.03.2022 o 07:37, Runt napisał:

> [...]
    > mięsa armatniego broniącego majątków oligarchów. Rosja ma sporo za
    > uszami ale akurat w tym przypadku co jest jestem za Rosja."

    No i? Co Ty na to? Tu jest Usenet, newsgrupa - grupa dyskusyjna.
    Jeśli przytaczasz cudzą wypowiedź, to po, by się do niej ustosunkować,
    albo odstosunkować - powiedzieć nam, grupowym użyszkodnikom, co Ty o tym
    sądzisz - p-o-d-y-s-k-u-t-o-w-a-ć na nomen omen grupie dyskusyjnej. Tak
    to sobie bowiem umyślił Tomasz Surmacz, twórca polskiego Usenetu.
    Verstehen? Poniał? No to...

  • 75. Data: 2022-03-07 13:19:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 7 marca 2022 o 09:36:01 UTC+1 Collie napisał(a):

> [...]
    > Verstehen? Poniał? No to...
    > --
    > Tu jest Usenet - tu się nie dyskutuje, tu się walczy.
    I po co kundlu ujadasz na każdego co za płotem chodzi? Jesli ja nie reaguje zeby
    chuja innym z kfow nie wyciagac to sie musales znalezc ze swoja poprawnoscia?.
    specjalnie dla ciebie postawilem kropke zebys mial sie do czego przypierdolic. Daj
    zdjecie zony bo nic tak nie cieszy jak cudze nieszczescie. A jak juz jestes taki
    poprawny to dawaj prawdziwe imię i nazwisko bo tak w regulaminie korzystania z grup
    jest napisane.

  • 76. Data: 2022-03-07 14:43:44
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W poniedziałek, 7.03.2022 o 13:19, Zenek Kapelinder napisał:

> [...]
    poprawny to dawaj prawdziwe imię i nazwisko bo tak w regulaminie korzystania z grup

    ????? ?a ???, ???????? ???? ??!

    --
    Bałuty to stan umysłu.
    https://www.wykop.pl/tag/wpisy/baluty/

  • 77. Data: 2022-03-08 07:39:45
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2022-03-07 o 13:19, KANALIA* Zenek Kapelinder skomli:

> [...]

    mięsa armatniego broniącego majątków oligarchów. Rosja ma sporo za
    uszami ale akurat w tym przypadku co jest jestem za Rosja.

    tak, zenusiu! został ci się "sznur i gałąź pod ciężarem zgięta".

  • 78. Data: 2022-03-08 10:30:19
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W wtorek, 8.03.2022 o 07:39, Runt napisał:

> [...]
    > uszami ale akurat w tym przypadku co jest jestem za Rosja.
    >
    > tak, zenusiu! został ci się "sznur i gałąź pod ciężarem zgięta".

    I o to chodzi, Runt! Krótko i węzłowato. Tak trzymać i nie popuszczać!

    --
    Tu jest Usenet - tu się nie dyskutuje, tu się walczy.ęzłowa

  • 79. Data: 2022-03-08 10:51:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 8 marca 2022 o 10:30:22 UTC+1 Collie napisał(a):

    > I o to chodzi, Runt! Krótko i węzłowato. Tak trzymać i nie popuszczać!
    >

    > --
    > Tu jest Usenet - tu się nie dyskutuje, tu się walczy.ęzłowa
    jeszcze sie przeziebie na waszych pogrzebach.

  • 80. Data: 2022-03-08 11:19:53
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W wtorek, 8.03.2022 o 10:51, Zenek Kapelinder napisał:

    > jeszcze sie przeziebie na waszych pogrzebach.

    Jeśli to będzie samotnie stojące drzewo na wydmuchowie, to tak.
    I - się przeziębię. *Się przeziębię*, bałucki dziadu ciemny ty!