  • Data: 2012-06-10 22:27:48
    Temat: Re: hydraulicy!!
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:op.wfpc7s161cvm6g@lap...

    > Jak zwykle pieprzysz głupoty, po 1 panewka ceramiczna a nie łożysko,
    > po 2 masz g..wno w instalacji a nie wodę, zapieprzy to każdą pompę.

    Gówno to ty masz, ale w głowie.
    Wpier..... się w dyskusje, ubliżając jak skończony kretyn. Ty chamie.
    Czy kur... za każdym razem trzeba takim kretynom januszkom pisać całe
    elaboraty i wykłady? Tłumaczyć co oznacza słowo "łożysko"?
    Ty durniu, łożysko to nie jest tylko i wyłącznie to coś co ma w sobie kulki.
    Są jeszcze łożyska ślizgowe, które posiadają panewki lub ich nie posiadają,
    bo posiadają tylko i wyłącznie gniada łożyskowe. I akurat w przypadku pomp
    obiegowych CO, w większości przypadków nie ma panewek, ale są to łożyska
    ślizgowe w formie osadzonego wałka wirnika w gnieździe, gdzie środkiem
    smarnym jest woda.
    Czy omnigena robi z panwekami ceramicznymi tego nie wiem, ale faktem jest,
    że po 2 sezonach po prostu gniazdo łożyska się wyrobiło i pompa zaczęła
    hałasować, zwłaszcza zaraz po starcie. W moim przypadku była to normalna
    instalacja CO wykonana prawidłowo i dobrze wypłukana, bo sam ją robiłem,
    stąd jestem pewien jakości wykonania oraz jakości wody w obiegu.