  • Data: 2009-11-27 16:51:06
    Temat: Re: hydraulika - rurki
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek <e...@v...pl> wrote:

    > 198 zł w Castoramie

    Na allegro zaczynają się od 75zł. A dokładnie taką samą, jak te z
    castoramy (chyba tylko z inną naklejką "producenta", hehe) można
    kupić już za 140zł. Ja mam własnie taką i bardzo sobie chwalę.
    Zrobiona jest strasznie badziewnie, wyłącznik sie zaczyna
    rozlatywać, walizka ma gówniane zapięcia, ale nie są to wady
    uniemożliwiające pracę, a mi ona jest potrzebna do wykonania jednej
    instalacji (cały dom), a potem to już mam nadzieję, bardzo
    sporadycznie, więc mi wystarczy.

    J.