  • Data: 2018-03-03 17:51:50
    Temat: Re: ierwsza zima z pompą ciepła 7 kW - wrażenia
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 3 marca 2018 17:22:19 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Ok Adam, przyjąłem Twoje zasady. DZ "zrobisz cztery razy taniej"
    > względem 15tys. zł które zostały podane czyli założyłem 4000zł. Średni
    > sezonowy COP także gruntowa dostała względem powietrznej 25% większy.
    > Szybkie rachunki i pompa gruntowa względem pompy powietrznej zwracać się
    > będzie w tych warunkach 6 lat.

    A jaką cenę powietrznej założyłeś?

    Bo tak, ja powietrzną to kupiłbym tylko althermę, np.:

    http://allegro.pl/pompa-ciepla-daikin-altherma-lt-eh
    bh08cb9w-11-0kw-i7183443023.html

    11kW - 31k pln

    Gruntówkę mam i wielu moich znajomych ma - ecopol-system:

    http://ecopol-system.pl/oferta/oferta.html

    PSPC-13 12,3kW 15.970,00 zł

    +8% vat = 17,2k pln. + DZ 4k = 21k pln

    Jak dla mnie to jest 10k tańsza od powietrznej ;)
    Powietrzna za 16k pln? Bałbym się.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.