  • Data: 2016-09-17 00:56:29
    Temat: Re: ile kwh zuzywacie miesiecznie
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.09.2016 o 23:36, Qrczak pisze:

    > Czynisz założenie, że każdy w domu grzeje wodę prądem, każdy w domu
    > kąpie się w basenie wody oczywiście podgrzanej prądem. I w ogóle w domu
    > się tylko używa wody podgrzanej prądem.

    Są takie domy.

    > Tymczasem, może zaskakujące ale cóż, w domu miewa się jeszcze inne
    > urządzenia zasilane prądem, które tyle samo razy może używać jeden
    > mieszkaniec domu co tabun wspomnianych.

    Jakie urządzenia? Ładowarki do telefonów?

    > Więc żebyś już nie musiał zużywać energii na skomplikowane przemyślenia,
    > na pytanie:
    > "jaki dom, ile osob ?"
    > odpowiem:
    > Ilość osób ma nijaki wpływ na zużycie prądu.

    Twoja delikatnie mówiąc "uproszczona" teza może być prawdziwa tylko w
    sytuacji kiedy prąd zużywa się na pierdoły typu ładowanie telefonu,
    laptopa, oświetlenie.
    Nie wiem czy twój Qrczaczy mózg dopuszcza sytuację kiedy energia
    elektryczna zużywana jest np. przez przepływowy podgrzewacz wody.
    Wtedy jeden prysznic to jakiś miesiąc ładowania laptopa.

    --
    Kaczin