    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 24 Oct 2013 14:18:49 -0700 (PDT)
    <l4bq1k$ir9$1@speranza.aioe.org>
    <a...@g...com>
    <0...@g...com>
    <l4c1s3$7mn$1@speranza.aioe.org>
    Subject: Re: ile placicie za prad? :)
    From: k...@g...com

    W dniu czwartek, 24 października 2013 23:02:23 UTC+2 użytkownik /// Kaszpir ///
    napisał:

    > Nawet przy tzw braniu prysznica można zużyć tyle samo wody jak przy kąpieli
    >
    > w wannie a można naprawdę mało.
    >
    > Jeśli ktoś stoi sobie pod deszczownicą , woda leci i kąpie się z kilka minut
    >
    > i woda ciągle mocnym strumieniem leci to zużyje mnóstwo wody a tak naprawdę
    >
    > aby się umyć wystarczy "namoczyć" ciało , umyć się gąbką i spłukać i podczas
    >
    > namydlania nie musi wcale lecieć woda ...
    >

    > W wielu krajach ludzie którzy dbają o środowisko właśnie tak się myją.
    >
    > Zamiast bezsensowanie marnować wodę można ją wykorzystać do max.

> [...]

    Trzy kilowatogodziny nie wystarczą na zaspokojenie potrzeb cztero osobowej rodziny
    jeśli idzie o zużycie ciepłej wody. Trzy kilowatogodziny zużywałem na siebie jak nie
    odzyskiwałem ciepła z wody po kąpaniu w wannie. A`że takiej instalacji jak mam byle
    ciul nie zrobi a kupić się nie da to znaczy że jak ktoś pisze o 1,5kW na dwie godziny
    dziennie to znaczy ze lipę goni po całości.