eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieRe: ile udało wam sie stargować na cenie m2 u dewelopera › Re: ile udało wam sie stargować na cenie m2 u dewelopera
  • Data: 2009-01-01 20:43:38
    Temat: Re: ile udało wam sie stargować na cenie m2 u dewelopera
    Od: "gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "scream" napisał:
    > Tylko ze nie zbudujesz 15 pieter bo warunki zabudowy zwykle okreslaja
    > zabudowe do wys. 3 pietra. Kapisz?

    kapie, przedstawiasz sytuacje rodem z wrocławia, tak wiem, na gruncie rolnym
    też niby nie popbudujkesz, a skoro jesteśmy już przy wrocłąwiu to zobacz że
    tam budują 200 piętrowy SkyTower, a pod wrocławiem na gruncie rolnym
    pioerwszej klasy powstaja ogromniaste fabryki jedna za drugą, wiuec jednak
    można:O)
    jak posmarujesz to możesz, a jak bidak jesteś i nie masz komuchów w rodzinie
    to śpij pod mostem:O(