  • Data: 2009-01-22 13:19:28
    Temat: Re: ilosc roznicowek w instalacji
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    --Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:c5dbb1b4-99f2-4f30-b130-9104b5f2d56d@v39g2000pr
    o.googlegroups.com...
    > Hej!
    > 1. Gniazda - kazdy pokoj oddzielny obwod (5 obwodow)
    > 2. Oswietlenie - kazdy pokoj oddzielny obwod (5 obwodow)
    > 3. Kuchnia
    > 4. Lazienka
    > 5. Garaz
    > 6. Oswietlenie zewnetrzne
    > 7. Gniazda zewnetrzne (podlaczenie narzedzi, swiatelek etc)
    >
    > 3 fazowe:
    >
    > 1. Kuchnia (piekarnik)
    > 2. Garaz
    > 3. Kotlownia (pompa ciepla)
    Pzrekombinowales-
    Oswietlenie podziel na 2 obwody
    Gniazdka na 2 max 3 obwody
    osobno kuchnia gniazdka
    osobno lazienka gniazdka
    Gniazda zewnetrzne osobno
    A garaz calkiem oddzielnia zaówno swiatlo jak i gniazda
    Do tego daj 3 roznicówki kazda na osobna faze + 1 trzyfazowa na gniazda
    silowe.
    Moim zdaniem z róznicówkami to i tak przesada ale niech juz bedzie. Ja
    róznicówki dalem tylko na kuchnie i lazienki (gniazdka)
    Zaraz pewnie mnie zakrzycza ze nie mam "zabezpieczonych" nimi pokoi,
    kotlowni, itp. Po prostu nie widze specjanego zagrozenia jakie stwarza brak
    róznicówki w sypialni

    Krzysiek