  • 241. Data: 2015-09-21 12:37:04
    Temat: Re: imigranci
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 września 2015 12:09:24 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:
    > Czy znasz choć jeden powód dla którego po raz kolejny miałoby nie
    > zafunkcjonować TKM ("teraz kurwa my")?

    zgoda na to ze na pewno pare osób zechce sie przykleic do koryta. No ale reakcje w
    pisie i po na nieprawidłowosci sa całkowicie odmienny. Platforma ma w programie
    zamiatac pod dywan, kaczor pare razy widziale zawiesza do czasu wyjasnienia - jakies
    tam różnice w mentalnosci są.
    Nie twierdze ze pis jest całkiem uczciwy - twierdze ze uczciwszy niz platformersy.

    > BTW, o ile mnie pamięć nie myli pojęcie pochodzi z kręgów PiS.

    eee, z aws-u?

    b.

  • 242. Data: 2015-09-21 12:37:41
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu poniedziałek, 21 września 2015 11:54:28 UTC+2 użytkownik masti
    napisał:

    >a mianowicie kiedy rządzi tak by móc przegłosowac co chcieli?

    właśnie skoro zajmowali się przede wszystkim konsumowaniem przystawek

  • 243. Data: 2015-09-21 12:42:34
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-09-21 12:37, Budyń wrote:
> [...]
    zamiatac pod dywan, kaczor pare razy widziale zawiesza do czasu wyjasnienia - jakies
    ^^^^^^^^^
    Ile Ty masz lat? Jeśli nie za bardzo ingeruję w Twoją prywatność? ;-)

    > Nie twierdze ze pis jest całkiem uczciwy - twierdze ze uczciwszy niz platformersy.

    Ale w jakich jednostkach mierzysz tę "uczciwszość"? ;-)

    > eee, z aws-u?

    Nie chcę mi się szukać ale użył tego albo (J.) Kaczyński albo któryś z
    jego przy*******.

    A jak się aktualnie nazywali ma IMHO trzeciorzędne znaczenie.

    P.

  • 244. Data: 2015-09-21 12:44:39
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-09-21 12:42, Piotrek wrote:
    > ^^^^^^^^^
    > Ile Ty masz lat? Jeśli nie za bardzo ingeruję w Twoją prywatność? ;-)

    Nie miłujesz się z tą długością linii ...
    Wskazanie dotyczyło "parę osób"

    P.

  • 245. Data: 2015-09-21 12:47:59
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2015-09-21 o 12:06, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    >Wiec na podstawie danych

    Danych, że "nie obcinaja glow, nie gwalca i nie biora za parking"?

    >mozna zrozumiec niechec i prostolinijne myslenie na wszelki wypadek.

    Tym się różni człowiek od zwierzęcia, że potrafi zapanować nad irracjonalnym
    strachem, który zabija w nim poczucie miłosierdzia. Ja znakomicie rozumiem,
    że sporo ludzi nie panuje i nazywam to po imieniu. Tylko tyle i aż tyle.

  • 246. Data: 2015-09-21 12:49:27
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    On 2015-09-21 12:37, Budyń wrote:

    >Ale w jakich jednostkach mierzysz tę "uczciwszość"? ;-)

    W procencie zapisowienia.

  • 247. Data: 2015-09-21 12:59:39
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > nie interesują mnie obiecanki - interesuje mnie by w polsce rządziła ekipa
    > dla której polska racja stanu bedzie najważniejsza. Na dzis najbardziej
    > wychodzi ze trzeba poprzec pis.

    ROTFL

    Znaczy się Polska racja stanu to opluwanie własnego kraju za granicą i nie
    podawanie ręki pani premier na oficjalnej uroczystości.

    Mnie "wystarczy" że prezydent jest chamem - po co do tego jeszcze chama na
    premiera?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 248. Data: 2015-09-21 13:04:39
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 września 2015 12:44:39 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:
> [...]

    dzieci juz mam -niektóre w wieku szkolnym ale i takie co dorosłe są :)

    > Nie miłujesz się z tą długością linii ...

    to gugiel nie miłuje - takie czasy :)

    > Wskazanie dotyczyło "parę osób"

    eee?

    b.

  • 249. Data: 2015-09-21 13:06:27
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-21 o 12:47, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Danych, że "nie obcinaja glow, nie gwalca i nie biora za parking"?

    Wiesz jak jest. Ludzie sobie zyja i nie chca zmian. Widza obciete glowy,
    ciemnych, roslych facetow to zwyczajnie sie boja.
    Zobacz tez co mowi sie mediach. Jak znalezli ciezarowke z cialami to
    jakie byly glosy? "Nie wiedzielismy, ze to jest tak blisko nas",
    "Myslelismy, ze gdzies na wybrzerzu". A jak morze wyrzucilo zwloki
    dziecka to "zdjecie obieglo swiat" i takie tam bzdety. Nie slyszalem
    zeby bylo cos na temat co czuli ludzie wiezieni zamknieta ciezarowka.
    Informacje sa bezosobowe to i ludzie nie czuja problemu. A kto godzi sie
    jechac w takich warunkach?

> [...]
    > irracjonalnym strachem, który zabija w nim poczucie miłosierdzia. Ja
    > znakomicie rozumiem, że sporo ludzi nie panuje i nazywam to po imieniu.

    Chyba jest zbyt malo edukacji i zbyt duzo usmiechu prezenterow wiadomosci.

    Pozdro.. TK

  • 250. Data: 2015-09-21 13:06:34
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > no na razie to tylko ty jestes tu obroncą nowego systemu a pare innych
    > osób sie juz wypowiedziało.

    A z ich wypowiedzi każdy mógł wyczytać że piszą o szkole sprzed kilku lat.

    > o tym mówie od początku - najwazniejsza zasada brzmi "nie psuć". A nie
    > reformowac na bezdurno tak by czesc szkół sobie nie poradziło, a potem
    > ambitniejszy rodzic ma problem i szuka lepszej szkoły.

    Czyli równamy w dół - bo zawsze istnieje ryzyko że jakiś lokalny kacyk z PiS
    co to nie umie rządzić gminą ale zna prezesa sobie nie poradzi z reformą na
    swoim terenie.

    > no i co z tego?

    To że mieszkańcy mogą wybrać takie władze dla których nie jest problemem
    zakup dywanu i kilku szafek. Na czas, a nie rok za późno.

    > Zdaje sie ze jesli ty widzisz problem w szafce i dywanie to jestes
    > optymistą.

    Jak na razie jedynie takie problemy _finansowe_ w tej dyskusji wypłynęły.

    > Jesli finanse gmin sie nie bilansują to znaczy ze mają za duze
    > obciążenia - i tu jest zródło problemu.

    Przypominam że kasa "idzie za uczniem". Więcej uczniów -> więcej kasy dla
    szkoły.

    > Nieudolna próba naprawiania która generuje nastepne problemy? To juz
    > lepiej nic nie tymczasowo robic a rozwiazania zaproponowac mądre.

    > ale, ale -jaką to patologie tolerowal pis?

    Wiele, ale w tym wątku wspomniałeś o egzaminach na prawo jazd i o tym piszę.

    Pozdrawiam
    Ergie