  • 1. Data: 2015-09-08 20:34:12
    Temat: imigranci
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    wezcie przestancie o tym koszeniu :-) Adam zamknal temat, no :)

    Zatem - czy ktos ma jakis pomysl o co chodzi z tym parciem w europie na przygarniecie
    imigrantów? Przeciez to sie kupy nie trzyma...

    b.

  • 2. Data: 2015-09-08 20:57:19
    Temat: Re: imigranci
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 08.09.2015 o 20:34, Budyń pisze:
    > wezcie przestancie o tym koszeniu :-) Adam zamknal temat, no :)
    >

    > Zatem - czy ktos ma jakis pomysl o co chodzi z tym parciem w europie na
    przygarniecie imigrantów? Przeciez to sie kupy nie trzyma...

    Poczytaj, trochę ciekawych informacji na temat tej imigracji:
    http://goo.gl/irYHp7

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2015-09-08 20:59:57
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 8 Sep 2015 11:34:12 -0700 (PDT), Budyń

    > wezcie przestancie o tym koszeniu :-)

    Wymieniłem niedawno łożyska w mej 18-letniej pralce.

    Koszt części, niecałe 100 zł + 8h pracy (długo, bo to pierwsza pralka jaką
    rozbierałem, a i nieźle wszystko było zlasowane). :P Następnym razem
    zwyczajnie kupię nową, pachnacą, błyszczącą -- bo poważnie, szkoda męczarni
    na reanimację starego trupa.

    Może nawet jakie imigranty ją zmontują. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2015-09-08 21:00:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 września 2015 20:34:13 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > Zatem - czy ktos ma jakis pomysl o co chodzi z tym parciem w europie na
    przygarniecie imigrantów? Przeciez to sie kupy nie trzyma...
    Media sobie temat znalazły i wypromowały.
    Inna sprawa- a co można zrobić? Zasieki, strzelać? Nie do upilnowania.
    A tu słowa Putina.
    http://www.polskiportal.net/blogs/3852/523/putin-muz
    u-manie-maj-przestrze
    I w sumie chłop tu mądrze gada

  • 5. Data: 2015-09-08 21:34:43
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 września 2015 20:34:13 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > Zatem - czy ktos ma jakis pomysl o co chodzi z tym parciem w europie na
    przygarniecie imigrantów? Przeciez to sie kupy nie trzyma...

    Polityczna poprawnosc. Ale to sie zmieni - 70% Polakow nie chce tu uchodzcow,
    w miare jak temat bedzie sie stawal coraz powazniejszy (zaczna sie napady,
    rabunki, gwalty, byle tylko tyle!!) przez te holote i napiecie spoleczne
    siegnie zenitu - do sejmu powchodza partie narodowe i zrobia z tym porzadek.
    Obawiam sie tylko, ze wtedy moze byc juz za pozno. Na szczescie u nas socjal
    niski wiec "nasi" uchodzcy i tak wyjada szybko do Niemiec, czy Szwecji.

    Ktos zaproponowal stworzenie obozow dla uchodzcow przy granicy z Niemcami,
    przy wyjsciu z obozu poustawiac oczojebne znaki ze strzalkami kierujacymi
    na Niemcy. Problem sam sie rozwiaze :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2015-09-08 21:48:25
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 8 Sep 2015 20:59:57 +0200, Myjk napisał(a):

> [...]
    > rozbierałem, a i nieźle wszystko było zlasowane). :P Następnym razem
    > zwyczajnie kupię nową, pachnacą, błyszczącą -- bo poważnie, szkoda męczarni

    Serwisant, naprawiajac mojego 14-letniego Electroluxa, mowi "panie, trzymaj
    pan to i naprawiaj, poki sa czesci". Podobno nowe sie sypia po 2-3
    latach...

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 7. Data: 2015-09-08 21:49:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Madrze gada bo to madry czlowiek. Kopaczowa tez dzisiaj madrze powiedziala ze unia
    powinna wypracowac metody odsylania przyjezdnych jak sie w ich krajach wojny skoncza.

  • 8. Data: 2015-09-08 21:56:14
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Polityczna poprawnosc. Ale to sie zmieni - 70% Polakow nie chce tu
    >uchodzcow,
    >w miare jak temat bedzie sie stawal coraz powazniejszy (zaczna sie napady,
    >rabunki, gwalty, byle tylko tyle!!)

    Powiedz ze zartujesz.

  • 9. Data: 2015-09-08 21:59:22
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 8 września 2015 21:34:44 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    przygarniecie imigrantów? Przeciez to sie kupy nie trzyma...

    > Polityczna poprawnosc. Ale to sie zmieni - 70% Polakow nie chce tu uchodzcow,

    podejrzewam ze 70% rdzennych europejczykow takze :)
    Ale szokuje mnie samobójczy kierunek dzialan. Jesli przyjmiemy (jako europa) dzis bez
    zadnych ograniczen 100tys imigrantow, jutro ich bedzie milion a za rok 10mln. A
    wystarczyloby wyławiac nakarmic i odstawiac na afrykanską stronę.

    Puki niemcy placa zasilki to jestesmy bezpieczni - ale przestana placic bo 10mln
    imigrantow zaden system nie wytrzyma. Wtedy i polska bedzie wystarczajaco dobrym do
    osiedlenie sie krajem.

    b.

  • 10. Data: 2015-09-08 22:02:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z koszeniem to trolla karmiliscie. A co do tego co pytasz. Sytuacja ma zbiezne punkty
    z tym co sie przed wojna dzialo. Calkowity brak reakcji na Hitlera z kolegami. Zachod
    boi sie fali terroryzmu i rzady ida na ustepstwa. I tak jak z lll Rzesza na chwile to
    zadziala. A jak sie zacznie terror to ktos inny bedzie rzadzil i nie bedzie to
    problem tych co dzisiaj podejmuja decyzje.